Vooraankondiging expositie FFotone 19-20 okt. 2013

Discussion in 'Aankondigingen' started by Willie Jan, Aug 2, 2013.

1. Willie Jan

Willie Jan Member

Shooter:
    4x5 Format
    19 en 20 oktober zwart/wit expositie FFotone in het oudekerkje in Middelbeers (Noord-Brabant).
    Er is zwart/wit bariet, collodium, cyanotypie, lith en broomolie werk te bewonderen.
    www.ffotone.com

zaterdag 19 oktober van 13:00 tot 17:00
    zondag 20 oktober van 11:00 tot 17:00
    entree 1,70 tbv restauratie van het 15e eeuwse oude kerkje.

Wie zijn wij:
    Fotografen Collectief FFotone bestaat uit een groep personen met een brede interesse in kunst, en cultuur, maar vooral in fotografie. De fotograaf van FFotone bezoekt regelmatig exposities of musea. De indrukken en interpretaties die daar worden opgedaan zie je terug in het werk van de maker.
    FFotone organiseert gespreksavonden voor onafhankelijke fotografen om de visie van een maker respectvol te bespreken. Het collectief bestaat uit een aantal fotografen met een eigen benadering en werkwijze. Wij praten over fotografie en denken niet in hokjes. Boeiende discussies ontstaan als personen verschillende meningen uiten die je tot nadenken zetten.
    Bewerk bericht

2. TomStr

TomStr Member

Shooter:
    35mm
    Een uur rijden van bij mij!!

de kans is dus groot dat ik even een kijkje kom nemen!!

Groetjes,

Tom

3. TheToadMen

TheToadMen Subscriber

Shooter:
    Pinhole
    Als ik dan in Brabant kan zijn, kom ik langs.

NB. op jullie website spreken de foto's "stilleven - vis" en "portretten: man met baard" mij erg aan. Jammer dat er niet bij staat wie en hoe gemaakt/geprint. De man met baard vermoed ik is collodium??

Succes met de voorbereiding!

4. Willie Jan

Willie Jan Member

Shooter:
    4x5 Format
    De website is nog in aanbouw. E.e.a. kost nogal veel tijd. De baard is inderdaad collodium.
    Het gaat ons als groep ook meer om het beeld dat wordt getoond en niet zozeer om de techniek. Daarnaast willen we als groep naar buiten komen (magnum in het klein :smile: ). Daarom hebben we er geen namen bij staan. Ik wil nog wel een soort van 'leden' pagina wat iedereen doet.

5. jobbie

jobbie Member

Shooter:
    35mm
    De exepositie zit lekker in mijn buurt dus als ik het kan wil ik daar eens gaan kijken. Oude ambachten is heel interessant tussen al die digitale geweld om ons heen.

Gr. Job (regio den bosch)

Verstuurd vanaf mijn C5303 met Tapatalk 4

6. TheToadMen

TheToadMen Subscriber

Shooter:
    Pinhole
    Goede keuze!