Wie gaat er naar Bievres ?

Discussion in 'Door leden georganiseerde evenementen' started by argentic, May 21, 2008.

1. argentic

argentic Subscriber

Shooter:
    4x5 Format
    Zaterdag en zondag over een week is er weer de grote fotograficabeurs in Bievres (onder Parijs). Voor 45 Euro rijdt de fotograficavereniging je er met de bus heen en terug (inclusief lunchpakketje). Ik ga er vanuit de Auvergne heen. Zijn er nog anderen die komen?

2. hka

hka Member

Shooter:
    Multi Format
    Wilbert,
    Ik zou daar graag eens een keertje willen kijken en voor 45 euris is dat nog te doen.
    Helaas ben ik dan met andere "belangrijkere" dingen in de weer.

3. argentic

argentic Subscriber

Shooter:
    4x5 Format
    Als je er eenmaal geweest bent kom je elk jaar terug...

4. gary mulder

gary mulder Member

Shooter:
    4x5 Format
    Daar was ik al bang voor. En wat nog erger is je komt er met spullen van terug. En ik ben, mede geïnspireerd door mijn partner, er van overtuigd dat ik genoeg fotospul heb. Dus dat moeten we toch maar niet doen.

5. argus

argus Member

Shooter:
    Multi Format

Gary, Gary, Gary toch... je laat je weer doen he ;-)

Ik blijf ook lekker thuis, 't is het eerste weekend in maanden waarop we geen afspraken na te komen hebben en ik de weekends niet moet doorwerken voor de dagtaak (ja, die doe ik nog steeds, ook al wordt het vanaf sptember 4/5 regime!).

Morgen heb ik een afspraak met Ari (de Griek van hier op Apug) in Brussel. We gaan de Marollen onveilig maken.
    Ik ben zeer benieuwd!

G