View Single Post
Old 02-09-2008, 09:22 AM   #5 (permalink)
Marco B

Marco B's Avatar

Jed: De bibliotheek is niet zo heel groot, maar is wel "toegankelijk" in de zin dat je in de ruimte kunt komen waar hij zit, namelijk helemaal bovenin het gebouw, rechtboven de ingang. Je moet daarvoor vanaf de ingang alle trappen op, en komt dan uiteindelijk in een wat "verborgen" kleine expositieruimte / leeszaaltje / vergaderruimte. Veel mensen vergeten echter deze expositieruimte te bezoeken, en komen er dus nooit. In die hoge ruimte is een kleine wenteltrap aangebracht die naar een soort stellage met boekenplanken leidt, die is afgesloten met een glazen deur die normaal niet open is. Dat is dus de "bibliotheek".... Je kunt de boeken dus gewoon vanuit de expositieruimte zien staan.

Ja, ook ik gruw een beetje van het idee, daarom mijn post hier...

Dirk, Mike en evt. anderen: mocht je nog interesse hebben, dan is het misschien het handigst om een keer op een vrijdag er langs te gaan, dat moet dan echter wel binnenkort (aanstaande vrijdag 15-2 misschien al?), want er is dus wel wat haast bij. Een vrijdag vanwege het feit dat er natuurlijk wel iemand van het personeel aanwezig moet zijn.

Omdat ik niet weet of er uberhaupt iets van waarde te halen valt, lijkt het mij dan tevens zinvol om het nuttige met het aangename te combineren, en eerst een bezoekje aan de expositie zelf te brengen. Dan is een bezoek aan het FOAM in ieder geval nooit voor niks, mochten de boeken tegenvallen.

We zouden dan b.v. om 13.00 kunnen afspreken, dan een uurtje rondkijken, en om vervolgnens 14.00 of 14.30 uur een afspraak te maken met die FOAM medewerker waar ik contact mee heb gehad. Dit geeft ook de tijd aan een evt. laatkomer om zich bij de rest te voegen, door b.v. dan weer even om 14.00 te verzamelen bij de ingang van het FOAM. Dan hoeven we dus ook niet nodeloos op elkaar te wachten, mocht iemand vertraagt zijn door files of zo (ik kom met de trein), je kunt dan dus vanaf 13.00 gewoon in FOAM ronddwalen, en later verzamelen.

Op deze manier voorkomen we ook dat die FOAM medewerker nodeloos lastig wordt gevallen met mensen die misschien op verschillende tijden zich melden.

Klinkt dit als een bruikbaar voorstel?...

Marco

Last edited by Marco B; 02-09-2008 at 09:43 AM.
Marco B is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum