View Single Post
Old 02-11-2008, 12:49 PM   #9 (permalink)
Marco B

Marco B's Avatar

OK, maar voor we tot een definitieve afspraak komen, moet ik eerst nog weer contact zoeken met die FOAM medewerker. Neem nu dus nog geen dag vrij, totdat ik een definitieve dag heb weten te prikken! Ik zat ook nog te denken, dat het misschien een tijdje duurt voordat die medewerker van de originele schenkers antwoord heeft of dat deel van de boeken, door hen geschonken, terug moet (daarvan zijn dus die titels hierboven, maar het is nogmaals maar een deel van het totaal aantal boeken). Tot die antwoorden er zijn is een deel van de boeken denk ik "off limits", de rest kunnen we zowiezo meenemen. Het mooiste is dus om een dag te prikken als die medewerker al iets meer weet van de schenkers, zodat jij die boeken van Saudek en Cunningham ook daadwerkelijk kan krijgen (of helaas niet ;-(...).

Nu ik in ieder geval zeker weet dat er meer mensen interesse hebben, kan ik wel die FOAM medewerker aansporen om antwoorden van die schenkers te krijgen, hij kan op zijn beurt dan weer die schenkers aansporen om een beetje vlot met die antwoorden te komen.

Ik zal morgen proberen hem op te bellen, en hem van een en ander op de hoogte te stellen.

Ik weet niet van watvoor fotografie je houdt, maar op dit moment (tot 5 maart), draait een Weegee tentoonstelling, het echte ouderwetse Z/W reportagewerk, geschoten met een SpeedGraphic ofzo. Zeker de moeite waard als je van reportagewerk houdt.
Marco B is offline   Reply With Quote Ignore this user Ignore this thread Ignore this forum