PDA

View Full Version : hei fra en nybegynner !

prabu.venkat
06-28-2012, 09:38 AM
Hei,

Jeg bor i bergen, nå arbeider med 35mm digital, men gleder meg å flytte til storformat. Jeg har et tusen spørsmal å stille, men kanskje det blir lettere hvis jeg kan møte noen av dere "in person" og se for meg selv hvordan man går om arbeide med LF.

Vil noen var interessert ? En photoshoot sammen kanskje (hvis det er mulig)?

PS: My Norwegian is still in its infancy .. so bear with the lisp! :-)

;-p r a b u!

Johs
06-29-2012, 07:53 AM
Velkommen til forumet vårt. Jeg bor i Larvik og det er et stykke vei fra Bergen. Mulig Antonio Stasi kan hjelpe deg med storformat kontakter. Han kjenne vel de fleste i Bergens området som driver med dette.

prabu.venkat
06-29-2012, 04:25 PM
Johs: Tusen takk for Antonio's kontakt. Jeg vil møte ham!

OMU
06-30-2012, 03:29 PM
Hei og velkommen til APUG fra Hvaler i Østfold.
Jeg synes du har fått liten respons, men det kan jo skyldes ferietide.

Men om du ikke finne likesinnede som du kan treffe "live", så skal du viste at det er mange av oss her på forumet som mer en gjerne bidrar.

pbryld
08-18-2012, 06:30 AM
Anskaf Ansel Adams' 3 bøger, The Camera, The Negative og The Print. Dem kan du lære det meste af, og de er vildt godt skrevet.

hdeyong
08-18-2012, 06:52 AM
Welcome to APUG!

morkolv
08-18-2012, 03:18 PM
Hei!

Ta kontakt med Ole Tjugen (moderator her inne) Han bor i Bergen (Salhus) og om det passer med en felles utflukt får du svar på alt du lurer på og alt du ennå ikke vet at du lurer på ;-) Ole er ett oppkomme (gold mine) av god, praktisk og nyttig informasjon om LF.

Mvh
Morten (på Kongsberg)

prabu.venkat
08-24-2012, 08:09 AM
hdeyong: thank you!
prbyld : ja, jeg har kjøpt disse tre bokene nå!
morklov : takk, jeg skal ta kontakt med ham !

;-p r a b u!

Øyvnd:D
08-30-2012, 05:21 AM
Jeg vil anbefale Steve Simmons "View Camera Technique" - spesielt den ikke-tekniske seksjonen ;-) Øyvind i Oslo