PDA

View Full Version : Gallery niet meer toegankelijk

Daan72
02-03-2005, 04:13 AM
Waarom is de gallery niet meer toegankelijk als je geen subscriber bent?
Zo wordt het wel een stuk minder intressant voor nieuw komers.
Ik vind dit geen positieve ontwikkeling. Wat gebeurt er nu met mijn geplaatste foto's?
Ik kan niet eens meer bij mijn eigen foto's en dus ook niet weg halen. Ik vind dit heel raar. Dan ga ik mijn craditcard maar onder het stof vandaan halen om subscriber te worden. Als deze al niet verlopen is. blijven mijn foto's en favoriten dan wel bewaard totdat ik ook subscriber ben????

Daniel

paulmat
02-03-2005, 08:40 AM
Inderdaad bizar.
Paul.

Edit. Pas later zag ik de aankondiging van Sean hierover in het Engelstalige gedeelte. Deels begrijpelijk, deels indruisend tegen het vrije karakter van het web. Dat bestaat bij de belangeloze uitwisseling van kennis. En een foto maakt in dit verband zeer zeker onderdeel uit van 'kennis'.

PieterB
02-03-2005, 10:53 AM
Is inderdaad wel jammer, maar vanuit het standpunt van de eigenaar kan ik het wel begrijpen: stel dat je 2000 'free' gebruikers hebt met elk 2MB foto's, dan zit je meteen aan 4GB enkel voor fotos..... en in de web-wereld is dat meteen al veel!

argentic
02-09-2005, 04:06 AM
Is inderdaad wel jammer, maar vanuit het standpunt van de eigenaar kan ik het wel begrijpen: stel dat je 2000 'free' gebruikers hebt met elk 2MB foto's, dan zit je meteen aan 4GB enkel voor fotos..... en in de web-wereld is dat meteen al veel!

Inderdaad. In feite wordt de toegang tot de gallery beperkt om apug voor serieuze deelnemers gratis te kunnen houden.