PDA

View Full Version : SUBSCRIBER WORDEN!!!

Pages : 1 [2]

elbuveli2ETHPY
11-19-2008, 07:16 AM
Lievehenk,ik ben een levens echte hollander,maar absoluut niet krenterig,vandaar dat ik geen miljonair bent,en ook nooit zal worden,toegegeven,weleens makkelijk hoor,geen tweede handsjes meer,fotospullen kopen zoveel je wilt,en het beste van het beste,(shit,ik krijg er rooie oortjes van)maar geloof me,daar word je heel snel kotsmisselijk van,laten we maar gewoon blijven,toch?

alhoewel.

Sean
11-19-2008, 02:57 PM
(could someone translate this for me?)

Hi All,

there are several options now for payment: http://www.apug.org/forums/donate.php often I will get a cheque or even some euros wrapped in paper via regular mail. From what I gather people wanted a bank transfer option but transferring money to a NZ bank is quite the ordeal and the last few times I have done this the bank screwed it up.. so I am hesitant to bother with transfers..

Thanks,
Sean

Annemarieke
11-20-2008, 04:26 AM
Vertaling van bericht van Sean

Er bestaan nu verschillende opties voor betaling http://www.apug.org/forums/donate.php
Vaak krijg ik een cheque of zelfs euro's in papier gewikkeld via de post. Ik heb begrepen dat mensen een bankoverschrijvings-mogelijkheid wilden, maar geld overmaken naar een bank in Nieuw-Zeeland is moeilijk. De laatste paar keer dat ik dit probeerde, maakte de bank er een puinhoop van ... daarom aarzel ik om bankoverschrijvingen te gebruiken.

Bedankt.
Sean

elbuveli2ETHPY
11-20-2008, 06:44 AM
Ik dacht dat iedereen in zijn of haar land een Apug-club kon beginnen,maar als ik het goed begrijp,is er 1 overkoepelend orgaan,en van daaruit kan,of moet je dus een club oprichten.
Moeilijker als dat ik dacht.

argus
11-20-2008, 06:53 AM
Ik dacht dat iedereen in zijn of haar land een Apug-club kon beginnen,maar als ik het goed begrijp,is er 1 overkoepelend orgaan,en van daaruit kan,of moet je dus een club oprichten.
Moeilijker als dat ik dacht.

't is niet eens een club.
Bijgevolg zijn er dus ook geen nationale afdelingen.

G

Breunes
11-20-2008, 11:32 AM
Jeez, the great Sean is posting on our small and humble forum.;-))

Ben