PDA

View Full Version : Subscribers... wie vernieuwt binnenkort?

Pages : [1] 2 3

argus
08-31-2005, 04:26 AM
Allez,

ik ga het toch over mijn hart krijgen: ik wil subscriber worden. Ik beschik niet over een cerditcard of paypal.

Mijn vraag nu: wie vernieuwt binnenkort en wil voor mij meebetalen? Ik schrijf op voorhand het nodig bedrag + de helft van de kosten voor paypal of CC op je rekening over. Dankzij IBAN is dit geen probleem.

G

fred
08-31-2005, 04:32 AM
Allez,

ik ga het toch over mijn hart krijgen: ik wil subscriber worden. Ik beschik niet over een cerditcard of paypal.

Mijn vraag nu: wie vernieuwt binnenkort en wil voor mij meebetalen? Ik schrijf op voorhand het nodig bedrag + de helft van de kosten voor paypal of CC op je rekening over. Dankzij IBAN is dit geen probleem.

G

Prachtig Geert.
Kan het niet gecentraliseerd worden door Gilbert?

Het zou mooi zijn dat het overgrote deel van de leden van het Nederlands-Vlaams forum zou subscriber worden.

Wel moeten we ervoorzorgen dat de return naar de subscribers maximaalwordt.

Er zijn zovele dingen die niet voldoende uitgewerkt worden: zie maar naar de bariet uitwisseling. Waar blijft de bespreking?

mvrgr
Fred

argus
08-31-2005, 04:41 AM
Fred,

het lijkt me niet slecht om die dingen te centraliseren in een eventuele groepsbetaling, maar dan moeten enkele punten wel héél duidelijk zijn:
- niet betaald voorafgaand aan de groepsbetaling? Geen subscribtion.
- deling van de kosten door alle deelnemers.
- uiteraard moet de persoon die centraliseert 200% betrouwbaar zijn ;-)

G

hka
08-31-2005, 11:02 AM
Heb daar ook al eens eerder een balletje over opgeworpen (zie het resultaat op http://www.apug.org/forums/showthread.php?t=15355). Brand mijn vingers niet weer aan deze discussie maar vindt het wel een goed idee!

naaldvoerder
08-31-2005, 04:10 PM
Ben al subscriber en was daarvoor donateur. Waar een wil is, is een weg, zou ik zeggen....Apug is het zeker waard.

hka
08-31-2005, 05:14 PM
We geraken weer in dezelfde discussie!

argus
08-31-2005, 05:52 PM
Ben al subscriber en was daarvoor donateur. Waar een wil is, is een weg, zou ik zeggen....Apug is het zeker waard.

Ik wil, maar vraag hier naar de weg ;-)

G

PieterB
09-01-2005, 04:43 PM
Ik wordt ook weer subscriber, geen idee wanneer ik weer moet betalen echter ;)

Huib
09-01-2005, 06:38 PM
Geert,

Paypal account openen kost niks, www.paypal.com
van je bankrekening geld naar je paypal account overboeken
2 of 3 dagen wachten tot het geld in je paypal account arriveerd.
van je paypal account geld naar sean sturen.
done!

Huib

argus
09-02-2005, 02:51 AM
Zie uitleg in andere thread. Vanuit België kan dat niet.
Ik stop echt met commentaar geven of het gaat idd. weer de richting uit die Harry al aangaf.

G

ouyang
09-26-2005, 05:03 PM
Hey Argus,

ik kan het geld voor je overmaken via Paypal. Als geste naar APUg neem ik de paypal kosten wel op me (als je tenminste niet voor 2 maanden lid wordt :) PM me maar even voor mijn rekeningnummer (of je moet nog wat interessant grut voor mijn cambo te koop hebben ;) en dergelijke

grt. Onno

argus
09-27-2005, 02:55 AM
Deal!

G

SoulSurround
03-21-2006, 07:31 AM
Na lang member geweest te zijn wil ik ook subscriber worden. Net als Geert zou ik willen vragen of ik dit via iemand met Paypal kan regelen.
Jeroen

argus
03-21-2006, 08:09 AM
Ik heb het zelf geregeld met Euro's in een envelop.
Contacteer Sean op voorhand

G

SoulSurround
03-21-2006, 08:30 AM
Ik heb het zelf geregeld met Euro's in een envelop.
Contacteer Sean op voorhand

GThanks, ik zal 't 'm meteen vragen!

Annemarieke
03-21-2006, 09:49 AM
Je krijgt geen bericht als je lidmaatschap afloopt. Opeens ben je weer 'member' en kan je nietmeer bij de galleries. Gauw betalen via PayPal en je bent binnen de kortste keren weer in de lucht.

Groetjes,
Anne Marieke

SoulSurround
03-21-2006, 09:53 AM
Je krijgt geen bericht als je lidmaatschap afloopt. Opeens ben je weer 'member' en kan je nietmeer bij de galleries. Gauw betalen via PayPal en je bent binnen de kortste keren weer in de lucht.

Groetjes,
Anne MariekeMmm, dat is natuurlijk ook niet echt handig. Waar zitten de kosten eigenlijk bij Pay-pal (valuta omrekening?)?
Jeroen

SoulSurround
03-22-2006, 04:12 AM
Jeetje mina... die Sean is wel heel aardig. Ik mag inderdaad de euro's per post opsturen en hij heeft me nu al subscriber gemaakt. Dat zie je tegenwoordig niet meer vaak...charmant forum dit!

Annemarieke
03-22-2006, 06:22 AM
Voor zover ik weet zijn er geen kosten verbonden aan PayPal. Ik heb mijn creditcard eraan gelinkt, dus ik hoef ook geen geld over te maken naar mijn PayPal account.

Anne Marieke

SoulSurround
03-22-2006, 07:27 AM
Voor zover ik weet zijn er geen kosten verbonden aan PayPal. Ik heb mijn creditcard eraan gelinkt, dus ik hoef ook geen geld over te maken naar mijn PayPal account.

Anne MariekeBedankt! Wellicht dat ik het in de toekomst nog ga doen. Voor nu ben ik even "onder de pannen".