PDA

View Full Version : 3e Bariet Uitwisseling

Pages : 1 [2] 3 4 5

gerrit
09-30-2005, 03:32 AM
ik stel voor toch echt definitief een datum te prikken. Er zullen atltijd mensen zijn die niet kunnen...
Degenen die kunnen komen zorgen er te zijn; er wordt werk besproken; we maken aantekeningen van de besprekingen en sturen die aan de afwezige deelenemers.
Plaatskeuze: kijk waar de mensen die elkaar ontmoeten wonen. Kies het midden uit. Kijk in de telefoongids naar een paar kroegen in die stad. Bel en leg daar een zaaltje of een tafel vast.
Everybody happy, toch?
Zie ik het te simpel??
Gerrit

hka
09-30-2005, 01:43 PM
Zie ik het te simpel??
Gerrit
Neen, zo is het...

ouyang
09-30-2005, 01:52 PM
waarom niet gewoon 1 december. Dat is kort genoeg om gemotiveerd te blijven en lang genoeg om een print te maken.

Marc Leest
09-30-2005, 02:04 PM
waarom niet gewoon 1 december. Dat is kort genoeg om gemotiveerd te blijven en lang genoeg om een print te maken.
Nope.
De reden waarom ik 1 jan aangevraagd heb is dat ik in november (de opdrachten van de fotoacademie terzijde) quasi heel de maand voor mijn vriendelijke werkgever in het buitenland vertoef, en dat ik voor oktober 2 internationale bariet engagementen nog uit te voeren heb. Summa summarum, daardoor heb ik tijd zat in december om te printen.

M.
NB. De deelnemers kunnen hun bijdrage in november reeds door sturen.
Een leuke plek om eens samen te komen lijkt me, Antwerpen, Café Viavia bv.

ouyang
09-30-2005, 02:20 PM
tja, lastig met zoveel mensen. Ik vind het een beetje jammer om tien goede prints te maken om er van te leren en dan niet te kunnen bespreken. Maar goed, er zal altijd iemand niet kunnen komen. Ik wacht de datum wel gewoon af en stuur de prints op tijd op, ik vind het een heel leuk idee en hoop wel feedback te krijgen... net als iedereen lijkt me!

grt. Onno

argentic
09-30-2005, 02:44 PM
Tja, geen enkele datum schikt iedereen. Als er een meerderheid een andere datum wil, ben ik wel bereid om de deadline/ontmoeting te verplaatsen. Zoniet dan blijft hij staan op 14 januari. Ik vind het een prima idee om notulen te maken van de meningen over een afdruk, zodat degenen die er niet bij kunnen zijn ook een bespreking krijgen. Dan moeten hun afdrukken natuurlijk wel aanwezig zijn.

Door een ontmoeting kunnen we ook een heleboel portokosten uitsparen. Wie zijn afdrukken meeneemt is niks kwijt. Degenen die niet kunnen, sturen gewoon al hun afdrukken in een keer naar mij. Ik zorg dan voor het uitdelen tijdens de ontmoeting. De porto voor de paar overblijvende prints neem ik wel voor mijn rekening. Wie niet aanwezig is en bovendien zijn afdrukken niet op tijd heeft verstuurd, moet alle porto zelf betalen.

ouyang
09-30-2005, 04:29 PM
strak plan lijkt me. Als het aan mij ligt (en aangezien de datum toch flink naar achteren verplaatst word zou ik het liefst eind januari zien. Dan ben ik namelijk terug :)
grt. Onno

gerrit
10-03-2005, 06:54 AM
Oké, gaan we uit van 14 jan. Argentic heeft de namen neem ik aan?!? Hoeveel deelnemers komen er dan de 14e
Wat is de voor deelnemers meest gunstige lokatie Argentic?
Enfin ik zie het wel op dit forum hoop ik.
Gerrit

argentic
10-04-2005, 08:05 PM
Als Jaap ook weer meedoet (en ik verwacht dat hij dat doet) dan hebben we 9 deelnemers. Er is nog plaats voor 1 extra persoon. Als die er over een weekje niet is, dan sluit ik de inschrijving, en stuur ik iedereen de adressenlijst, en de nieuwe spelregels waarin de bijeenkomst verwerkt is.

Lismore
10-05-2005, 03:26 AM
Gilbert,

Ik wil als aspirant 10de persoon de handschoen oppakken.
Heb je voor mij alvast de spelregels?
Zo weet ik of ik aan de gestelde "eisen" kan voldoen en een echte bijdrage kan leveren aan de bariet uitwisseling.

Merlin
10-05-2005, 01:32 PM
Als Jaap ook weer meedoetOK.
(Ik heb al heel wat progressie doorgemaakt sinds de vorige keer...)

argentic
10-06-2005, 03:58 AM
Bij deze is de inschrijving voor de 3e Bariet Uitwisseling gesloten.

Ik stuur op korte termijn iedereen de adreslijst en de laatste versie van de spelregels toe.

14 januari komen we samen, om elkaar de afdrukken te geven en ze te bespreken

Wie er niet bij kan zijn stuurt zijn afdrukkken ruim van tevoren naar mij.

De ontmoetingsplaats moet nog bepaald worden. We hebben 2 x Leiden, 4 x NO Nederland (Hengelo, Deventer, Doetichem en Meppel) 1 x Bilthoven, 2x Belgie (Hasselt en Iddergem) en van Lismore heb ik nog geen adres. Ik heb zelf wel zin in Antwerpen, maar ik vraag me af of dat reëel is. Dus als er iemand een voorstel heeft houden we ons aanbevolen. Overigens maakt carpoolen de afstand korter ;)

Breunes
10-06-2005, 04:06 AM
Ik stem voor Antwerpen

Ben

argus
10-06-2005, 04:17 AM
Als we een plek afspreken, moeten we natuurlijk ideale omstandigheden hebben om de afdrukken te bekijken!
Best een plaats kiezen waar op voorhand iemand kan langsgaan en eventueel een zaaltje bespreken.

G

hka
10-06-2005, 12:22 PM
Ik heb zelf wel zin in Antwerpen, maar ik vraag me af of dat reëel is. Dus als er iemand een voorstel heeft houden we ons aanbevolen. Overigens maakt carpoolen de afstand korter ;)
Als dat maar niet in de haven is......!!!!????

Merlin
10-06-2005, 01:04 PM
Ergens middenin? De 'gulden middenweg'? Noord-Brabant? Of willen jullie liever in het prachtige Deventer komen?

gerrit
10-09-2005, 11:42 AM
Tja Antwerpen lijkt mij niet bepaald het middelpunt als je kijkt waar de deelnemers vandaan komen. Het voorstel Deventer is dat wat?
Hak de knoop eens door Gilbert.
Gerrit

Merlin
10-09-2005, 01:50 PM
Kunnen we misschien voor de deelnemers een geautomatiseerde stemming houden?

hka
10-14-2005, 06:58 AM
Zou Hotel Arnhem v/h West End (v.d. Valk) een logische lokatie zijn. Is ook voor de Belgen nog goed bereikbaar. Ligt zo'n beetje op de kruising van de A12 en de A50 gezien vanuit 's Hertogenbosch en net voor de ingang van Papendal. Uitstekende P-mogelijkheden.

gerrit
10-14-2005, 09:28 AM
Goed idee wat mij betreft
Gerrit