PDA

View Full Version : Traagheid en vastlopen

hka
01-09-2006, 07:58 AM
Om gek van te worden de APUG-site is momenteel of niet bereikbaar of ontzettend traag of loopt continu vast. Ligt dat nou aan mijn systeem of hebben jullie er ook mee te maken?

Breunes
01-09-2006, 08:55 AM
Hier geen probleem.

ben

Schotc
01-09-2006, 09:32 AM
Gaat bij mij ook prima

Schotc

Lismore
01-09-2006, 11:55 AM
Harry,

Het openen van de site gaat altijd traag bij mij. Als je er eenmaal 'in zit' dan gaat het redelijk vlot. Enkele dagen geleden kreeg bij het openen van de homepage een andere pagina voorgeschoteld dan van APUG. Geen idee hoe dat kwam.

Mvg
jop

Merlin
01-09-2006, 05:12 PM
Klopt, traag. Hij is er ook een paar keer uitgeklapt en waarschijnlijk niet betaald, want rond de jaarwisseling stond er "This account has been suspended, please contact the billing/support department as soon as possible." Er is dus wat aan het handje.

hka
01-10-2006, 01:32 PM
Nou... prima is wel een beetje veel gezegd. Het loopt en en loopt nog geregeld vast. Heb ik een quick reply klaar staan voor posting dan hangt de hele zaak weer. Vanmorgen nog weer overkomen. Alleen de browser volledig sluiten en opnieuw starten brengt weer leven in de brouwerij. Hopelijk is dit van korte duur. Overigens is de timestamp ook niet in orde??

argentic
01-10-2006, 02:49 PM
Klopt, traag. Hij is er ook een paar keer uitgeklapt en waarschijnlijk niet betaald, want rond de jaarwisseling stond er "This account has been suspended, please contact the billing/support department as soon as possible." Er is dus wat aan het handje.

Dat klopt. De server-aanbieder beviel niet. Dus heeft Sean de hele site verhuist naar een nieuwe server. Vandaar het beeindigde abonnement bericht.

De onderbreking heeft een kleine dag geduurd. Sindsdien draait alles weer prima.

PieterB
01-12-2006, 02:27 AM
In de afgelopen periode heb ik maar een klein aantal keren apug 'gecontroleerd', en daarvan had ik 2 keer moeilijkheden, 1x van 'account suspended etc...' en 1x dat ik zelfs niet kon 'pingen' - dus totaal geen reactie (maar dat duurde maar even)
En ik krijg hier juist zo een herinnering om de subscription te vernieuwen... blijkbaar is die al het dubbel tegenover vorig jaar.... ik gebruik niet echt die mogelijkheden (welke zijn dit trouwens allemaal) dus begin ik toch te twijfelen! Ik verwacht dan op zijn minst toch een goede uptime ;)

hka
01-19-2006, 05:02 AM
Om gek van te worden de APUG-site is momenteel of niet bereikbaar of ontzettend traag of loopt continu vast. Ligt dat nou aan mijn systeem of hebben jullie er ook mee te maken?
Hé, hé, eindelijk loopt het vanaf vanmorgen weer lekker vlot. Kennelijk was er toch meer aan de hand dan alleen van server wisselen. Laten we hopen dat 't nu zo blijft.

Helderglas
09-25-2006, 02:03 PM
Het openen van de site gaat vreselijk traag, daardoor is er wat aantrekkelijkheid af. Zou dat aan Apug liggen of mijn toestel?

doitashimashite
09-25-2006, 03:36 PM
Het gaat hier als een speer.