PDA

View Full Version : USA in rep en roer

hka
11-23-2006, 07:39 AM
Gisteren stond er in de Gallerie een foto van een ontblote dame. Deze was tevens in de sidebar zichtbaar. Niets aanstootgevends overigens, gewoon een nette foto. Als je de commentaren leest op de Engelse APUG hierover lijkt het of heel Amerika zich hiervoor schaamt. Met opzegging en in de ban doen van APUG hebben ze gedreigd. Dat overdreven preutse gedoe aldaar. Naar buiten de brave burger uithangen maar achter de voordeur mag daar alles. Waar ze zich niet voor schamen noch van blozen is dat ze de wetten van de mensenrechten met handen en voeten treden. Laten we het dan helemaal nog niet hebben over de ongebreidelde verminking van onze natuur door hun ongecontroleerde uitstoot van allerlei duistere stofjes. Njet, uit eigen commercieel gewin, tegen het Kiyoto-verdrag is niet meer van deze tijd. Kortom hypocrisie ten top...

argus
11-23-2006, 08:23 AM
Harry,

als je met een "ontblote dame" een "penis" bedoelt, heb je gelijk, want daar gaat alle heisa rond.
Over vrouwelijk naakt wordt er blijkbaar geen probleem gemaakt.

Een tijd geleden was er ook een soortgelijke thread over een compositie met nazi-memorabilia... ik vind het triest te zien dat mensen hoe langer hoe minder kunnen relativeren Ún zaken in de juiste context plaatsen.

Ik heb vandaag veel tijd verspeeld door, in mijn interesse om te weten waarover het ging, teveel van die threads te lezen.

De belangrijkste les die veel mensen hier te leren hebben, en niet alleen hier maar blijkbaar in het algemeen, is dat ze dingen moeten leren negeren in plaats van dadelijk moord en brand te schreeuwen. Uiteraard moeten we dat niet doen als het gaat over milieuproblematiek en mensenrechten...

G

Marc Leest
11-23-2006, 10:40 AM
Njet, uit eigen commercieel gewin, tegen het Kiyoto-verdrag is niet meer van deze tijd. Kortom hypocrisie ten top...

Zo is dat ... enne dit zijn duidelijk tekenen van zwakte...

M.

dirkv
11-23-2006, 01:17 PM
Was het maar waar dat heel amerika op APUG zat!
En een beetje relativeren kan geen kwaad, er zijn landen waar je je leven niet zeker bent als je een playboy in je bezit hebt of naar je buurvrouw knipoogt.

Annemarieke
11-23-2006, 04:17 PM
Jullie moeten wel opletten. Het is begonnen met een blote dame (die inmiddels is verwijderd). Die blote piemel is alleen maar een reactie daarop.

Anne Marieke

argus
11-24-2006, 03:56 AM
Jullie moeten wel opletten. Het is begonnen met een blote dame

Wat glukkigerwijs bewijst dat de mannen hier niet zitten te wachten op de zoveelste foto van een blote dame ;)

Willie Jan
11-27-2006, 09:27 AM
Wat dacht je van een blote copal #3 sluiter, das pas seksie!

Robert Hall
11-27-2006, 11:35 AM
I prefer my shutters with lenses. lol

hka
11-28-2006, 02:36 AM
Wat dacht je van een blote copal #3 sluiter, das pas seksie!
Alsof ik al niet genoeg problemen heb om mijn "Centraalsluiter" onder controle te houden...