PDA

View Full Version : 3 maanden USA fotografie Jelle Wildiers

fred
06-14-2008, 12:24 PM
Jelle, hier ook een klein beetje actief, studeert eerstdaags af en dit is z'n eindwerk...

http://student.kuleuven.be/~s0172463/selectieinternet/

Zeer boeiend.
En uiteraard alles op film.

dirkv
06-15-2008, 02:44 AM
Indrukmakend werk. Wel veel voor een serie maar er zitten een aantal juweeltjes tussen die me nieuwsgierig bleef houden naar meer. Eigenlijk jammer dat je ze zo klein moet bekijken. 30x40 aan de muur of A4 in een boek zou het kijkplezier verhogen.

TomStr
06-15-2008, 02:10 PM
zeer veel voor een "selectie internet" dan wil ik heel de reeks wel eens zien.
zitten inderdaad een aantal zeer mooie bij, maar zoals dirk al zei, groter zouden ze nog meer impact hebben.
wel mooie stijl van fotoos... en allmaal op film? maakt het plots nog lovenswaardiger

TomStr
06-15-2008, 02:13 PM
eindwerk fotografie aan de kul? hebben die fotografie? of valt dat ergens mee onder pol-soc of zo?

tom

fred
06-16-2008, 12:03 AM
Ik vermoed wat vrije webruimte aldaar...
Eindwerk fotoschool in Vorst: Narafi

En idd is hij nog een fan van film, integenstelling met al zijn medestudenten.

Je zal het dan ook aan het resultaat zien... :-)

TomStr
06-16-2008, 01:00 AM
Narafi ken ik :-) nog een filmfan. dan ken ik een paar leraren die hem zo wie zo al graag gaan zien komen. :)
3 maanden USA... zalig... droom droom droom...

Tom

fred
06-16-2008, 10:50 AM
zit in het laatste jaar...
volgende week tentoonstelling?

TomStr
06-19-2008, 01:04 AM
Fred, ik zou het niet weten, ik ben er na 1 jaartje les gevolgd te hebben helaas weg gegaan. en dat is ondertussen al 7 jaar geleden denk ik. Wel een interesant jaar maar een beetje gedemotiveerd geraakt en niet meer verder gedaan. Nu heb je daar natuurlijk spijt van en met twee jonge kindjes en een hoop kosten en werk in en rond het huis ga ik ook niet direkt opnieuw beginnen.
had ik maar...
succes!!!
Tom