LOL:)Quote:
Originally Posted by clogz
Printable View
LOL:)Quote:
Originally Posted by clogz
Hoi,Quote:
Originally Posted by naaldvoerder
Persoonlijk lijkt me dat ook een goed idee, ik heb altijd nog het plan om
te sponsoren op een bescheiden manier weliswaar, met als uiteindelijk doel de omzet iets op te krikken uiteraard, en om mensen eens kennis te laten
nemen met iets anders dan Agfa en Ilford. Ik verneem het wel.
René de Caluwé
www.rendecaluwe.nl
Rene,Quote:
Originally Posted by bariet58
Ik weet niet of we al moeten denken aan sponsering. Ikzelf ben al erg gek op Forte (ik heb je verleden week nog gemaild over de beschikbaarheid van Polygrade Semimatt). Kom vooral langs. Als je wat afdrukken op Forte (of Kentmere) kan laten zien, krijg je snel klanten, vermoed ik.
Groet Jaap Jan
Goed plan, goede plek zo te zien bij het station. Staat in mijn agenda. Leuk om dokafreaks te ontmoeten.
Sip
Ook ik heb mijn agenda getrokken (of hoe zeg je dat eigenlijk met een PDA).
Staat genoteerd.
Dames en heren,
Nog 2 weken te gaan voor onze eerste kroegmeting. Even een post om te melden dat de uitbater van "de Kroon" is gewaarschuwd, en om iedereen te laten weten dat we nog leven...:)
Jaap Jan
Kan haast niet meer wachten... Vind het nog steeds een geweldig initiatief. Vooral nu er in de fotoclubs alleen nog maar ge-Pé eSt wordt.
Lijkt me erg leuk andere doka-liefhebbers te ontmoeten, ik woon in de buurt van Amersfoort, ben trouwens net lid geworden van Apug. Ik zal het blijven volgen .... Helen
Welkom, bij Apug en uiteraard ook bij de meeting volgende week.Quote:
Originally Posted by mirasol
Aha, we groeien nog steeds.... Welkom Mirasol, tot binnenkort
JJ