Ik verloot een 2007 fotovakantie onder de inschrijvers van de Phot-O-Vergne nieuwsbrief. Meer informatie vind je op de website.
Printable View
Ik verloot een 2007 fotovakantie onder de inschrijvers van de Phot-O-Vergne nieuwsbrief. Meer informatie vind je op de website.
Ik geloof dat ik al op die lijst sta, is 't niet?Quote:
Originally Posted by argentic
Op de nieuwsbrieflijst van Phot-O-Vergne nog niet. Maar ik heb je zojuist toegevoegd.
kontakt formulier invullen voor nieuwsbrief levert:
Warning: fopen(info.txt): failed to open stream: Permission denied in /home/sites/site2379/web/photovergne_nl/mail.php on line 66
Kan bestand niet openen. Neem contact op met Gilbert.
een analoge brief was hoogstwaarschijnlijk wel aangekomen. :D
De rechten aangeven van bestanden op Unix is soms wat moeilijk, zeker als je vier websites hebt. Ze staan nu goed (CHMOD 777).
De gratis fotocursus voor 2007 is gewonnen door Daisy Tulleners uit Maasmechelen. Wil je meedingen voor de gratis foto workshop van volgend jaar, schrijf je dan in voor de gratis nieuwsbrief van Phot-O-Vergne.
Ik denk er over om ook een workshop weg te geven onder de mensen die dit jaar een fotocursus bij mij gevolgd hebben.
Wilbert,
heb je toevallig een Belgische notaris voor deze trekkingen ?...
Zo te zien liggen de genen wel erg dicht bij de belanghebbende .. en dacht ik het niet dat het weer in donkere achterkamertjes beslist wordt...:D