Beste Jed,
Wij, Francis en bibiche, komen ook.
We komen jullie resultaten bewonderen.
En we zullen wat beeldmateriaal bijhebben...
mvrgr
Fred
Printable View
Beste Jed,
Wij, Francis en bibiche, komen ook.
We komen jullie resultaten bewonderen.
En we zullen wat beeldmateriaal bijhebben...
mvrgr
Fred
Nou Fred, ik zie het tegemoet. Ik zal behalve de portretten van Harry, wat nieuwe drukken van fotos uit Andalucie meenemen. Dat illustreert de discussie om 'zwart-wit is de essentie' op een aardige manier. Je kunt veel via deze internet site onder woorden proberen te brengen. Maar uiteindelijk zegt een (zwart-wit) beeld meer dan duizend woorden. Weet jij Fred met hoeveel woorden je een kleurenbeeld moet vergelijken? Ik heb er geen woorden voor. Wie weet is er iemand op de kroegmeeting, die daar een antwoord op heeft. Of zelfs kleurenfotos meeneemt.:)
Ik bedoel maar, dat ik hoop dat we heel wat fotos van allerlei aard te zien krijgen, want daar gaat het uiteindelijk om. Zo zijn de kroegmeetings een goede aanvulling op het geschreven woord.
Jed
Hallo Allemaal,
Zoals het er nu uitziet zal ik zaterdag ook naar arnhem komen.
ik verheug me op de ontmoeting.
groetjes uit maastricht
ruud
Even mijn agenda (lees: vriendin ;) ) geconsulteerd en het familiefeestje is pas een week later. Oef.
Ik zal er zaterdag dus ook zijn.
@fred et al: ik rij zelf wel, ik moet tegen 20.00 uur thuis zijn voor een afspraak en de nieuwe wagen moet ook wat kilometers maken :)
G
Ik ben nog weinig bekend op APUG. Ik lees wel graag wat anderen doen, maar wat ik zelf doe vind ik zo gewoon dat ik jullie er niet mee lastig wil vallen. Ik wil me toch een beetje bekend maken dus ik kom naar de 'kroegmeeting' in Arnhem.
Tot zaterdag,
Pim
Hey Pim, leuk zo.
Enne, niemand is hier gewoon, we zijn allemaal uniek behalve ikzelf ;-)
G
Als er iemand uit de buurt van maastricht Zaterdag naar Arnhem mee wil rijden , met alle plezier.
hij kan evt naar mij toe komen of ik kan langs rijden indien niet te ver uit de route.
Alleen niet roken in de auto svp.
ik hoor het wel.
Ruud.
Ik stel voor dat iedereen 40x50 dozen agfa meeneemt zodat je elkaar op 500meter herkend.