Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,487   Posts: 1,571,321   Online: 868

Results 1 to 2 of 2
    RJ-
    RJ- is offline

Shooter
    Multi Format

Vends: Grand Format Nikon Nikkor 180mm W f5.6 objectif [Copal 1]

Bon soir,

Ayant rentré à l'Angleterre, j'ai trouvé ....

A vendre:

Nikon Nikkor 180mm W, ouverture de f5.6 objectif dans un Copal 1 obturateur en excellent état. Fonctionnement - parfait. Bouchon standard et arrière et Copal 1 flange inclus.

Je veux souligner un marque insignifiant de 2mm sur un des lentils; c'est à cet égard que l'état n'est pas parfait.

Quelques images que j'ai fait avec le Nikkor se trouvent ici:

http://www.luxcamera.co.uk/pages/Blacklight/I.htm

J'aimerais retirer 225 Euro (230Euro livré à l'Europe)

(Photos par courriel)

Amicalement,

RJ

__________________________________________________ _______________

Excellent condition Nikkor 180mm W f5.6 mounted in Copal 1 shutter. Shutter speeds run precise. Original Nikkor front cap.

I've barely used this lens in the past 5 years, hence it's mint condition. There is a very minor coating mark, around 2mm which doesn't affect the photographs.

Images from this lens on:

http://www.luxcamera.co.uk/pages/Blacklight/I.htm

Lens supplied in front lens cap (not sure where the rear one is) in Copal 1 shutter and rear lens flange.

If anyone wishes to check it out, I'm based in London. Will post to UK & Europe.

$350US or nearest offer + postal carriage. Photos available via email.

Thanks,

RJ
    Last edited by RJ-; 03-15-2008 at 06:44 PM. Click to view previous post history. Reason: Syntax

RJ-
    RJ- is offline

Shooter
    Multi Format
    Vendu!

Merci bien!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin