Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,826   Posts: 1,581,996   Online: 826

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Helinophoto View Post
    Det er nok en GRUNN til at kameraet her er bare brukt 3 ganger, det ryktes at plastikken i de derre ikke er lystett og med 35 mm film er ikke det bra.....
    Tullingene betaler pris for de derre på €bay,som om det skulle være orginalen fra Cosina, forresten kolossalt overpriset den også, men tilbud og etterspørsel, jeg for min del husker når Cosina lanserte orginalen, den startet ikke akkurat noen præriebrann, og det er nok der hunden ligger begravet, den se litt cool ut, og det er ikke mange av dem! Bedre å kjøpe seg 2 Minox 35!
    Last edited by analog what is that?; 01-31-2012 at 06:47 AM. Click to view previous post history. Reason: tyrkleifs!

Ezzie's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    186
    Har en 166 liggende, men da jeg har minst 4 andre TLR´r av bedre kvalitet blir den aldri brukt. Kanskje jeg skal legge den ut for kun 2000?

DIY 4x5 | DIY 6x17 | DIY 6x24 anarmorphic pinhole | Pentax' SV & SP 1000 | Rolleiflex | Kalloflex | Weltix | Royal 35-M | Leica M4-2 | Polaroid 250 | Polaroid 110A / 600SE conversion | DIY Polaroid View | DUO Polaroid TLR | Vito CL | Pentacon SIX | Kiev 6C | Canon EF | Mamiya 1000s

My Blogspot
    My Flickr
    My APUG Gallery

Shooter
    Multi Format
    Jeg tror jeg vil argumentere litt imot her.

I dag er jeg litt utendørs med tre kameraer, mitt første digitalkamera (FinePix 1300 !), et SLR med utdatert APS-film, og et Kodak "MF" DuaFlex II (TLR) med utdatert TriX omspolet fra 120 til 620 spole. Kodaks linse - jo, her sier vi linse, for dette er en singlet - Kodet f:15.

Jeg tror man like gjerne kan ta både gode og imponerende bilder med gammelt rask. Jeg har ikke greid det hittil, men ser at andre får det til. Edvard Munch fikk det bra til.

Jeg var forresten på fotoutstilling for et par år siden. Utstilleren hadde vært rundt i Kina med moderne utstyr, HB med optikk jeg aldri vil få råd til. Store bilder på veggene viste en imponerende evne til å slåss mot det proffe utstyret. Ikke et eneste bilde var skarpt. Alle var eksponert ut av fokus. Jeg fikk denne deilige følelsen av at nå var også jeg på vei inn blant de store mestre.

I dag også, jeg klarte å få vedlagte bilde uskarpt. Selv om jeg brukte makroknappen.

Vh helgesverre
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails DSCF0032.JPG  

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Definitivt på vei inn blant de store! Ute av fokus, soft. Og en super modell! LOL

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin