Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,277   Posts: 1,534,822   Online: 842

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Shooter
    Multi Format
    Vinflaske med skrukork? Det er forresten ganske praktisk meg klart glass, da kan du se om innholdet er slik det skal være..... Du kan jo bare lagre dem i mørket.

krevad's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Jag köper mina kemiflaskor på IKEA, vilket jag antar finns i Oslo. Flaskorna heter Slom som är klara glasflaskor med patentkork och de rymmer något mer än 1 liter. I Sverige kostar de 19 kr/styck. Sedan har jag faktiskt spraymålat dem svarta, men det går ju också att bara förvara dem i ett mörkt utrymme.

morkolv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Jepp apotek har dette. Både små, mellomstore og 1 liters flasker. inkl gift merker :-)
    Morten :-)

"Please ! Bring me into the company of those who seek the truth, and deliver me from those who have found it."

masimix's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Var innom KEM, de hadde ikke de rette inne. Vel, de som var der hadde glasskork, og det blir ikke helt tett. De hadde noen med skrukork, men bare i 125ml. Det eneste apoteket jeg har vært innom (i Rosenkrantzgate (sidegate til Stortingsgaten)) hadde heller ikke. Jeg sjekker innom andre jeg går forbi.

Takk for alle svar uansett!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin