Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,899   Posts: 1,584,388   Online: 698

Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 49 of 49
    Antje's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    3
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    :o
    Antje er du oprindeligt svensk eller.........????
    Dit svenske er da ikke så dårligt, synes jeg.
    Dansk er altså ikke så slemt at i behøves at moppe
    Mvh Søren
    Nej, tack... Jag är bara tysk. Men min bästa vän är svensk, och han lärar mig svenska då och då. Jag förstår mycket och jag gillar att läsa svenska böcker, men jag är alldeles för rädd att prata själv. Och det är så lätt att prata engelska med varandra.

Danska låter bra i alla fall. Jag förstår ingenting, men jo, det låter vacker.

Antje

Shooter
    Multi Format
    Jeg synes at din vän har gjort et godt stykke arbejde. Kom bare i gang med at prata

Mvh Søren
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Hilsen fra Moderator:

Jeg har skilt fra Søren's spørsmål om hvor mange danskere der er her på APUG til en egen tråd.

Ta det som en oppfordring til å starte nye, lignende tråder for de andre land!

Mvh
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

Shooter
    Multi Format
    Bare som en liten hilsen for å si at det er Norsk her til, rigtignok med et Svensk navn.
    Mvh
    Bte

Shooter
    Multi Format
    Benytter anledningen til et spørsmål i det Scandinaviske forumet :
    Et det noen som har kjenskap til et kamera som heter : SKANDIA med modell betegnelse 556
    Laget ved Skandinavisk Camera Industri i Danmark ??
    Mvh
    BTE

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Hei til dere alle sammen.
    En sommer og en vinter er forbi siden Sommersamling 2007 i Larvik. Forumet vokser seg sterkere og fotogleden med samhørighet det samme. Det er en stor glede å følge forumet på våre 3 litt forskjellige språk som skrives nesten helt likt.
    Fotografiene er et internasjonalt språk og det er jo også fotogleden. Denne felles gleden vokser også rundt matbordene under samlingene. En Skandinavisk tråd/link som kan oppdateres over fremtidige samlinger, er det muligens behov for??
    Farris fotoklubb jobber med UFORMELL Apug (Skandinavia) sommersamling 2008 ( Uke 30 )som vi ønsker å være vertskap for.
    Har fått noen meil og telefoner vedrørende en ny samling i Norge.
    Ja. Det blir en samling hos oss, men det kommer Andreas og Morten ut med når tiden er moden for det.

Dette svaret stiller vel foreløpig noe av nyskjerrigheten rundt alle ryktene som går. Så til dere sydpå i Sverige og Danmark. Larvik er ikke langt borte, bare noen timer med bil og båt. Til Erik, Kaj, Søren, Linow og alle jeg traff i Frederiksværk, jeg håper dere også kommer. Dere skal ikke helt til Nordpolen.
    Velkommen
    Johs

Shooter
    4x5 Format
    Johs - ville meget gerne komme, men er "desværre" i USA i uge 30 - kommer dog til APUG mødet i September i Vrå.

Men er meget gerne med en anden gang!

Thingy's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Tusind tak for ny grupp på nordisk sprog! Jeg taler LIDT dansk men kan godt lide at læse andet nordisk sprog. Jeg besøg lande som vejret er koldt on sommeren + Spitsbergen sidste år og sydnorge næste måned (ombord et Fred Olsen skib).
    The Thing

Portfolio

Film Cameras currently used:
    Large/Stort-format: Ebony 45SU (field camera), Medium/Medlem-format: Mamiya 7, Hasselblad 503CW
    35mm/Små format: Nikon: F4, D800 (yes digital, I know)

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Thingy, velkommen til Larvik, Norge. Her kan fu få fremkalt din film fra din Mamiya i vår klubb.
    Fortsatt en god fotosommer.
    Johs

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin