Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,847   Posts: 1,582,770   Online: 886

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 37

Shooter
    Multi Format
    Hva er historien vidre da mr. B?

Ble du noensinne ferdig med prosjektet og fikk prøvd det? Jeg merket meg tilbudet ditt, og har følgende kommentar: går jeg til anskaffelse av noe slikt, blir utfallet forutsigbart : himmel og jord settes i bevegelse for å få tak i planfilmnsinnsatser til Jobotanken min, likeså blir ebay trålet etter planpilm på kryss og tvers (her finnes intet sted å skaffe slikt), deretter kommer APUG til å bli spammet sønder og sammen om fremdriften av dette prosjektet, samt at boka fra 1845 IKKE blir solgt, tvert i mot blir DET et prosjekt! Dessuten blir vel et stativ som står i stil en utfordring, en festefot for mitraljøse fra forsvaret er kanskje den enkleste løsning for meg.... montert på en bilhenger!

Er dette en ønsket utvikling? Kun den vise vet svaret!
    :-))

EP

Shooter
    Multi Format
    Du kan få med stativet ,))

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by BTE 1948 View Post
    Om noen har interesse av dette kamera så bytter jeg gjerne i 2 stk 8x10 filmkassetter. Frakten betaler jeg på kassettene og mottaker betaler fragt på kamera

Mva
    BTE
    Hei! Merkverdig konstruksjon dette, er det en "speilrefleks"?

Shooter
    Multi Format
    Om du leser det som er skrevet i den brosjyre som ligger lenger nede på siden så ser du en kort beskrivelse av hvordan dette virker, Ja det er beskrevet en speilrefleks.
    Som jeg har skrevet her før så er det ikke laget så mange av disse, muligens under 500 så det er udda greie som man sier i nabolandet.
    Sist jeg var på fotomuseet i Horten så sto et utstilt der. Men det blir som du nevner et prosjekt og jeg har andre som er mer spennende å prøve så her står dette nå mest i veien og det er synd for slike ting bør kunne brukes

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Om du leser det som er skrevet i den brosjyre som ligger lenger nede på siden så ser du en kort beskrivelse av hvordan dette virker, Ja det er beskrevet en speilrefleks.
    Som jeg har skrevet her før så er det ikke laget så mange av disse, muligens under 500 så det er udda greie som man sier i nabolandet.
    Sist jeg var på fotomuseet i Horten så sto et utstilt der. Men det blir som du nevner et prosjekt og jeg har andre som er mer spennende å prøve så her står dette nå mest i veien og det er synd for slike ting bør kunne brukes
    ja - det bør kunne bruges.
    Forstod jeg det korrekt, at du også har stativet?

Jeg gad godt eje det!
    Last edited by gandolfi; 10-05-2010 at 07:55 AM. Click to view previous post history. Reason: sp

Shooter
    Multi Format
    Ja jeg har også stativet Tungt er dette, alt sammen ,)

Shooter
    Multi Format
    Alt for schvært for meg iallfall. Fikk inn en Braun Praxina 35 i dag, som må ha litt TLC, men det er omtrent passe stort!

Shooter
    Multi Format
    Ok Erik. Om det er slik at vår Danske venn Gandolfi er interessert så får han dette mer en gjerne, det er bare flott at noen vil ta tak i dette og enda bedre at dette kommer tilbake til sitt opprindelseland. Høre gjerne ifra han.

I denne forbindelse vil jeg berømme Gandolfi for hans fotografiske arbeider, dette er noe av det beste jeg ser

Mange hilsen
    BTE
    Last edited by BTE 1948; 10-05-2010 at 03:56 PM. Click to view previous post history.

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Ok Erik. Om det er slik at vår Danske venn Gandolfi er interessert så får han dette mer en gjerne, det er bare flott at noen vil ta tak i dette og enda bedre at dette kommer tilbake til sitt opprindelseland. Høre gjerne ifra han.

I denne forbindelse vil jeg berømme Gandolfi for hans fotografiske arbeider, dette er noe av det beste jeg ser

Mange hilsen
    BTE
    hej BTE
    Tak for de pæne ord.
    JA - jeg er interesseret!
    Men ved ikke helt hvordan vi kan få skrumlet herned....
    Jeg bot ikke langt væk fra Hirtshals (eller Frederikshavn)...
    Kunne man sende det med båden, og så kunne det hentes ved båden?

Jeg har ikke bil, så jeg kan ikke sådan bare komme til Norge...

Anden mulighed: vi afholder sommerkurser hver sommer (i kunst/fotografi med meget mere), og der er der altid folk/kursister, der kommer ned fra Porsgrunn...

Måske de kunne ta' det med? (er meget at spørge om, da det sikkert er stort og tungt...

Forslag modtages gerne

Shooter
    Multi Format
    Flott da har vi en avtale Vi prøver på hver vår side av landegrensen for å finne en løsning på dette. Ja stort og tungt er dette, det er laget den gang man laget solide saker. Størst problem er stativet for det er så langt. Vi holder kontakt -

Og jeg også sier : Forslag modtages gerne .-)

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin