Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,224   Posts: 1,532,537   Online: 1069

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    35mm RF

Noen som trenger dias projektor linser?

Heisann!

Den Norske Opera er i ferd med å flytte over i nytt hus, og i denne forbindelse er det en hel del ting som kastes. Jeg forsøker å ta vare på noen ting som jeg regner med kan ha verdi for andre, og i dag fikk jeg en eske med litt av hvert morsomt oppi:

Et stykk magasin til Kodak Carosel
    10(!) stk objektiver til dias fremvisere. Litt av hvert av fatning her, men om det er noen som trenger noe slikt, kan jeg kompilere en liste med navn og betegnelser på objektiv, så kan du/dere velge og vrake. Kanskje 250mm er mest interessant? Eller kodak 85mm med linsekapper og eske?

Det er jul, så disse gir jeg bort gratis ved avhenting eller mot forhåndsbetalt porto (billigere enn oppkrav).

Det er mulig det blir noen flere ting fra lysavdelingens samling av slikt utstyr! Jeg holder dere oppdatert!

Si ifra til alle kjente som er interessert i slikt!

morkolv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Pm sendt, gleder meg til listen..

Mon tro hva det er av bilde sirkel på disse? 35mm dias eller MF?

Mvh
    Morten
    Morten :-)

"Please ! Bring me into the company of those who seek the truth, and deliver me from those who have found it."

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Høres interessant ut...

Og skulle du tilfeldigvis finne den norske oversettelsen av fyrst Gremins arie fra Eugen Onegin, har jeg lett etter den i årevis!
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

Shooter
    35mm RF
    Morten: Har ikke snøring på bildesirkelen, dessværre.

Ole: Jeg legger ut en liste over objektivene i morgen! Hva gjelder fyrst Gremins arie, er dette skikkelig feil tidspunkt, da det meste fra arkiver står i pappesker, men når notearkivet er oppe og går i Bjørvika, kan jeg gå og godsnakke med dem og høre hva de har!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin