Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,879   Posts: 1,520,416   Online: 958

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    35mm RF

Lette etter film... Og så... Oh, la la!!

Det er sjelden jeg blir skikkelig gira, men oftest er det fotostæsj jeg ikke har råd til som gir det største utslaget! Det var masse brumming og "oooooh"-ing i det Pedersenske hjem i kveld, når jeg, av ren nysjerrighet, tok meg en tur innom fujifilm japan. Jeg skulle bare titte litt på hva som er tilgjengelig av film... Men så fant jeg dette kameraet:

Ooooooh! Fuji GX680 III! Et multiformat-kamera, visstnok, med motorfremtrekk og full "motion range" for linsa! Lillebroren (S-modellen) ses bak. Den er uten tilt/shift/swing. Disse to har innsats for 6x4,5, 6x6, 6x7 og 6x8. Ikke bare det, men de har også et dedikert digitalt bakstykke. (Ikke det at folk på APUG interesserer seg for slikt, altså...)

Her er en lenke til siden oversatt til engelsk av google. Håper den virker!

Skriver en egen post om litt av hvert jeg finner av film senere!

Jerevan's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    De är ganska coola, de där! Har drömt en gång (eller två...) om att skaffa en sådan. Det finns ett par äldre GX 680 till salu i Sverige just nu. Massa kamera för pengarna. Fast de är väldigt elektroniska (slutare, filmframmatning bland annat) och jag vet inte om de går att reparera. Så jag tror att småbild, 6x6 och 13x18 får vara nog för mig...
    “Do your work, then step back. The only path to serenity.” - Lao Tzu

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin