Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,316   Posts: 1,536,735   Online: 1028

Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 45 of 45

Shooter
    Medium Format
    Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

Shooter
    Multi Format
    Tak for jeres åbne invitation - jeg vil dog også gerne tage imod jeres tilbud om at tage fotoserne (må det vel hedde?) med til region nord; så ses vi mandag d.3.marts i Vesterbro Kulturhus - hilsen Lars

Quote Originally Posted by pbpeder View Post
    Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

Shooter
    4x5 Format

Shooter
    Large Format
    Images
    7
    Kan man bare komme til det der møde d. 3 marts.... eller ?????

Linow's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    6
    Til de der var med og som har udtryk interesse for at deltage i "styrergruppen" og som stadig har lyst, vil jeg meget gerne have jeres mail-add så i kan blive koplet på styrergruppens eget forum.
    Der er nogle ting som er lavet, ting som skal snakkes om og opgaver der skal kigges på hvis vi skal vider.
    Jeg tænkker at vis vi lukker for tilgang til styrergruppen på fredag så har folk haft tid nok. Det er ikke for at virke emsig men for at vi kan komme igang ;-)

Send mig jeres mail-add så bliver i koplet på.

Hilsen Linow

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin