Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,445   Posts: 1,570,008   Online: 841

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18
    Bjørn Joachimsen's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    Jeg setter opp en liste over interesserte nå. Dette her helt uforpliktende. Alle som er interessert kan sende meg en mail med navn og komplett kontaktinfo. Send til bjoern(a)fotonord.no. Arrangørene trenger et signal for å fullføre bookingen av en sånn workshop, så det er viktig at dere tar kontakt snart.

Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    En liten smakebit på hva du kan lære på en workshop med Bruce Barnbaum: http://youtube.com/watch?v=rlnt5yFArWo
    Men først og fremst blir det jo masse praktisk jobbing, i felten og i mørkerommet!

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Hvis tiden passer slik, tar jeg Hurtigruten. Mye enklere enn fly, i alle fall hvis jeg skal ha med et kamera eller tre!
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

Shooter
    4x5 Format

Jeg vil også være med

Heisan!

Ny storformat entusiast her. Har planlagt å ta turen til USA for å ta en workshop med Bruce Barnbaum, men dette vil jo helt klart være en super mulighet. Når regner dere med å arrangere dette?

Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    Det er ikke satt noen datoer ennå, men det antydes september-oktober 2008. Dette vil nok bli endelig avklart innen 15. mai. Hvis du ønsker å reservere deg en plass - helt uforpliktende, så send komplett kontaktinfo til meg.

Quote Originally Posted by wiggywag View Post
    Heisan!

Ny storformat entusiast her. Har planlagt å ta turen til USA for å ta en workshop med Bruce Barnbaum, men dette vil jo helt klart være en super mulighet. Når regner dere med å arrangere dette?

Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    Sjekk rapport fra tidligere workshop med Barnbaum her:
    http://www.largeformatphotography.info/barnbaum.html

Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    Nå begynner detaljene å bli mer klare når det gjelder workshopen med Barnbaum. Tidspunkt vil bli i midten av september 2008, eksakte datoer vil bli kunngjort om kort tid. Det vil bli en 5-dagers workshop og det vil selvfølgelig utelukkende handle om eksponering av film og veien videre til ferdig bilde. Mer detaljer om innhold vil også komme om kort tid.

Per i dag står det 12 personer på interesseliste for denne workshopen.

Shooter
    Medium Format
    Images
    21
    Nå er datoene for workshopen med Bruce Barnbaum klare. Sett av datoene 12-16. september og kom til vakre Lofoten for å lære av mesteren. Mer info her: http://fotobrygga.no/index.php?P=workshop_bb2
    Anbefaler å melde seg på med én gang. Det blir kun ti plasser og interessen er stor!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin