Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,923   Posts: 1,522,104   Online: 793

Results 1 to 7 of 7
    Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7

SDAF - Nu er det nu

Skal vi ikke få sat en dato på en stiftende generalforsamling ?

Skal det foregå i Odense eller i Københavnsområdet ?

Hvis ikke der kommer input, så tillader jeg mig at finde sted og dato og lave en indkaldelse.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Multi Format
    Tjo... begge steder er okay for mig.
    M.h.t. dato, så vil en gang sidst i maj passe mig fint, alle mine weekender er nemlig booket frem til medio maj.

mvh Tom

Shooter
    Large Format
    Images
    7
    Begge steder ok gerne i begyndelsen af juni........
    erik hartmann
    my very humble AP-Gallery:
    http://nehartmann.dk/eh-analog/

Linow's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    6
    Jeg forslå vi venter til efter sommerferien så vi kan få det ud i div. fotoblade så deltagelsen kan blive så stor så mulig.
    Jeg tag kontakt til Brandts i næste uge, for at hører om lån af lokaler.

Jeg har bare været hård hængt op med at holde foredrag og har der for ikke været så satans aktiv ,med det her.

Linow

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Maj og derefter er fint med mig. Jeg synes, at Odense vil være et fantastisk godt sted at holde GF'en :-)

Glæder mig!
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

Shooter
    4x5 Format
    KBH / Odense er OK med mig

Shooter
    Multi Format

Stiftende forsamling

Det ville være udmærket med stiftende forsamling på Brandts - det ville være rart i maj, for at være i gang, og det bliver mindre tungt, hvis vi, en lille flok initiativtagere, får fyret den af med et sæt "sådan-noget-i-den-retning" vedtægter.
    Jeg synes absolut, vi skal nå ud til så stor en kreds som muligt; det kan så ske i løbet af sommer og efterår - derved kommer sikkert yderligere gode ideer og diskussioner - ved generalforsamling 2009 kan vi derefter finpudse vedtægter/undergrupper mm..
    Kan vi først samles til august er det dog også i orden med mig. I så fald synes jeg, det ville være rart, om sjællændere (eller trønnelagsboere, götaländinge, jyder og flere) mødes inden i hvem-der-nu-kan-nå-frem-undergrupper til praktisk/hyggelige diskussioner og gensidig inspiration gerne omkring et eller andet impulsivt ad hoc emne.
    Hilsen HAU (lhaumann)

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin