Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,556   Posts: 1,545,117   Online: 1060

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
    Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Nu skal jeg bare bruge lidt oplysninger fra jer der har bestilt. Jeres adresser hvis I skal have det sendt med posten. Alternativt skal vi finde et sted for udveksling. Jeg regner med at sende det onsdag.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Quote Originally Posted by Falkenberg View Post
    Nu skal jeg bare bruge lidt oplysninger fra jer der har bestilt. Jeres adresser hvis I skal have det sendt med posten. Alternativt skal vi finde et sted for udveksling. Jeg regner med at sende det onsdag.
    jeg viste interesse for lukkeren, men jeg må trække mig.

(til den pris kan jeg få et helt sinar system incl colpal lukker, så det er for meget for mig.)

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Emil, Jeg er imponeret over de priser du kan få tingene til. Jeg vil give dig ret i at lukkeren er lidt dyr, men det er ikke mig der sætter priserne. Objektiverne er derimod meget billige.

Jeg håber at de priser du får tilbud udstyr til breder sig til hele markedet.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Large Format
    Hej
    Har du tilfældigvis ekstra trådudløsere for Copal?
    MVHAlen

Shooter
    Medium Format
    Images
    4
    Tråden er 4 år gammel.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin