Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,205   Posts: 1,531,677   Online: 1145

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Ole View Post
    Kun så man kommer i gang, har IKEA billige klemrammer. Fullt brukbare, og på de større kan man endog dele bakplaten i to!
    Har du et navn på dem Ole?
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Eirik Berger's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Skal man kontaktkopiere må man ha vakuumramme fra eepjon
    http://www.eepjon.com/VaCFrm.html

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    Har du et navn på dem Ole?
    Mvh
    Nei - men det er de der som bare er en glassplate, en bakplate og noen clips som holder de to sammen.
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Jeg skal til at bestille noget (også en kontaktramme) hjem fra Bostick & Sullivan i USA, så hvis nogen vil dele porto, så er der noget at spare. Der er tilbud på kontaktrammer for tiden.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

liza's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Blog Entries
    1
    Images
    26

kontaktram

Min kompis (lärare i foto och ädeltekniker) tillverkar traditionella kontaktramar på beställning med delat bakstycke och klämmor på baksidan. Dock leveras dom utan glas. Capris 40x50 cm 800sek. Använder en själv tillsammans med ett gammalt UV-ansiktsolarium och är supernöjd. Vill någon se hur den ser ut skicka ett mail så returnerar jag bilder.
    Mvh Eva
    Last edited by liza; 07-05-2008 at 08:53 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Falkenberg View Post
    Jeg skal til at bestille noget (også en kontaktramme) hjem fra Bostick & Sullivan i USA, så hvis nogen vil dele porto, så er der noget at spare. Der er tilbud på kontaktrammer for tiden.
    Ja jeg var også fristet indtil jeg fik forhørt mig om forsendelsen, den er noget pebret men du har ret man kan jo deles og derved få det lidt billigere. Man skal bare lige huske de 25% moms, eller hvad?
    Mvh

Søren Nielsen
    Denmark

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Jeg har lige bestilt og fragten endte på 60 USD og det var for kontaktramme og diverse andre ting. Det viser sig at de fragtpriser der står på deres web ikke er helt korrekte. Melody er flink til at finde den rigtige pris. Hvis den er så god som jeg håber på så skal jeg bestille en mere hjem sidst på sommeren. Der kommer noget told på og noget toldgebyr, men jeg ved ikke hvor meget endnu.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Falkenberg View Post
    Jeg har lige bestilt og fragten endte på 60 USD og det var for kontaktramme og diverse andre ting. Det viser sig at de fragtpriser der står på deres web ikke er helt korrekte. Melody er flink til at finde den rigtige pris. Hvis den er så god som jeg håber på så skal jeg bestille en mere hjem sidst på sommeren. Der kommer noget told på og noget toldgebyr, men jeg ved ikke hvor meget endnu.
    Får vi detaljerne når tingene når frem?
    Mvh

Søren Nielsen
    Denmark

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Idag skal jeg hente varerne. Har fået en notits om at told og gebyrer løber op i 380 kr. Det bliver interessant at se hvordan de er nået til de 380 kr.

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Af de 380 kr er de 313 told (importmoms) resten er gebyr og moms af gebyret. Varerne er top kvalitet. Glæder mig til at komme i gang med at bruge det. Kontaktrammen er i super fed kvalitet. Jeg smider nogle billeder på en af de næse dage.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin