Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,932   Posts: 1,522,198   Online: 1060

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 36
    Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Erik Hartmann View Post
    Kære Mads..... Det har Far'en selvfølgelig.......
    - Må jeg foreslå et familiekøb? Mens den ene af jer nørder i mørkekammeret, kan den anden jo passe de små Hartmænner (indtil de er gamle nok til at hjælpe til...)
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

loman's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    Emil, hvis der bliver et 4x5 forstørrelsesapparat tilovers, vil jeg da være mere end taknemmelig. Heldigvis er jeg god til at være tålmodig... når det gælder!
    Venlig Hilsen
    Mads

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Quote Originally Posted by Kvistgaard View Post
    - Må jeg foreslå et familiekøb? Mens den ene af jer nørder i mørkekammeret, kan den anden jo passe de små Hartmænner (indtil de er gamle nok til at hjælpe til...)
    Det er jo en god ide. Min datter på knap 4 år har været meget hjælpsom. Hun var med til at coate papir forleden. Først hjalp hun med at holde øje med termometeret og hun var god med penslen til at coate papiret. Jeg glæder mig til at se resultatet.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    4x5 Format
    Jeg vidste ikke at der var så stor interesse for en C33 (min er dog i usædvanlig god stand) - jeg vil egentligt foretrække en form for bytte, men kan dog også overtales til en handel.

Er da modtagelig for bud - vil dog foretrække at det bliver brugt (der er ca 10 S/H film med)

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by KajF View Post
    Jeg vidste ikke at der var så stor interesse for en C33 (min er dog i usædvanlig god stand) - jeg vil egentligt foretrække en form for bytte, men kan dog også overtales til en handel.

Er da modtagelig for bud - vil dog foretrække at det bliver brugt (der er ca 10 S/H film med)
    Kaj - har du en idé om, hvad du nogenlunde ideelt vil have for din C33? Det er lidt svært at byde ind uden en forestilling om hvilket prisleje vi skal sigte efter.

Tanken er da i øvrigt at bruge det til det er slidt op :-)
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Er der nogen der skulle have en fremkaldertank til 4x5" film. Den må gerne kunne tage mange film på en gang. Måse har jeg noget vi kan bytte med.

mvh
    Mikkel
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Medium Format
    Hej Falkenberg.

Ja hvis du skulle falde over et forstørrelsesapparat til 6x7 så ville jeg blive rigtigt glad. Må da gerne kunne tage større negativer for ligesom at fremtidssikre :-), men 6x7 ville være skønt. Mangler for øvrigt alt til mørkekammer ink. fremkaldetank til 6x7.

MVH
    Johnny

Shooter
    Multi Format
    Johnny, De fleste universaltanke fra Paterson og Jobo tager 120film (4.5X6 - 6X6,-7,-9,-XX) Så du skulle have nemt ved at finde en. Det er kun de allermindste tanke der kun tager 135film (24X36, mm.)
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Shooter
    Medium Format
    Hej Søren.
    Mange takker for oplysningen :-)

MVH
    Johnny

Shooter
    35mm
    Skulle gjerne hatt meg en skikkelig lupe og et lysbord. Litt tungvint å se på velvia film opp mot himmelen hele tiden

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin