Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,941   Posts: 1,585,707   Online: 1070

Results 1 to 3 of 3
    Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7

Sinar (Norma) træf

Ikke for at skabe en gruppe for Sinar brugere. Fik bare tanken at det kunne være sjovt at mødes med alle andre der har Sinar kameraer og specielt Norma modellen. Tanken var at vi kunne udveksle erfaringer og kigge på det udstyr de andre har og lade os inspirere. Jeg vil gerne stille vores hus til rådighed, hvis der er interesse for et sådan "træf". Det var også en mulighed at vi kunne lave en bytte afdeling. Jeg har da nogle ting jeg gerne vi bytte med noget andet.

Naturligvis skal alle andre være velkomne til også at deltage.
    Last edited by Falkenberg; 05-19-2008 at 02:27 PM. Click to view previous post history. Reason: tilføjelse
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Multi Format
    Det kunne da være sjovt.
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Struan Gray's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Låter spännande. Jag har inte så mycket fri tid mellan nu och midsommar, men det går bra att klämma in en foto-träff.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin