Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,901   Posts: 1,584,542   Online: 1032

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 35
    BYS
    BYS is offline
    BYS's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Ok - Sådan her er det, i det pulveiserende erhvervsliv ;-) Vi har en §7 miljøgodkendelse, hvilket gør at vi må anvende, håndtere og sælge giftig kemi indenfor visse rammer. (kort sagt, alt hvad vi må købe hjem uden særlige begrænsninger, må vi også vidresælge til trediepart)
    Hvis der er tilstrækkelig tilslutning om at danne en form for indkøbsforening eller hvad vi nu kan kalde det, vil vi gerne stå for denne og undersøge hvad der skal til for at det bliver godkendt. Grunden til at jeg har foreslået en "indkøbsforening" er at på den måde undgår vi at blive en fotohandel for alt. processer og priserne kan holdes nede (Vi er et værksted for fotografisk kunst).

Vi vil dog kun gå ind i at etablere salg af kemi, hvis vi kan finde ud af en ordning hvor vi bliver kompenceret for den tid vi lægger ned i arbejdet og de omkostninger der vil blive forbundet med det. Om vi så skal gøre det sådan at man melder sig ind i en forening og dermed har adgang til at købe kemi til de priser der kan opnåes best muligt, eller vi bare skal lægger en avance oveni priserne, er noget vi må finde ud af sammen.

Det her skal opfattes som et tilbud til alle som ikke har mulighed for at købe kemi gennem de normale kanaler og som har interesse i alt. foto.
    Hvis tilgængeligheden til kemi betyder at flere får lyst til at arbejde med disse vidunderlige teknikker, vil vi gerne fremme sagen, ved at give plads til det i vores regi.

Mvh.
    Bølle Yan Sktting

Shooter
    Multi Format
    Jamen så er jeg da også interesseret.
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Shooter
    Multi Format
    Jeg synes at en indkøbsforening lyder som en god ide, så jeg er stadig interesseret.

mvh Tom

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Jeg er som sagt også meget interesseret.

mvh
    Mikkel
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Shooter
    Large Format
    Images
    7
    Også stor interesse herfra.....
    Står lige og mangler Sølvnitrat i 'pulverform', så jeg selv kan veje af og blande til saltprint......
    erik hartmann
    my very humble AP-Gallery:
    http://nehartmann.dk/eh-analog/

BYS
    BYS is offline
    BYS's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hej, jeg har været lidt væk fra dåsen her et stykke tid, men det ser ud til at der er kommet lidt flere med på ide'n, siden sidst. Så måske den kan holde vand, men hvikle kvantum snakker vi om? Erik ringede idag for at høre på sølvnitrat, men i meget små mængder. Sagen er den at jeg vil godt tage noget hjem, men ikke til lager, for så skal jeg nok have forhøjet kassekreditten en smule :rolleyes:

Hvilke stoffer taler vi om og hvor meget? Smid bare en mail til mig så prøver jeg at samle sammen og finder ud af hvad vi kan gøre.

Mvh Bølle Yan Skotting

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    collodion?

BYS
    BYS is offline
    BYS's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Det skulle ikke være helt umuligt

Mvh Bølle Yan Skotting

Shooter
    Large Format
    Images
    7
    Collodion kan købes på arpoteker i Tyskland....
    erik hartmann
    my very humble AP-Gallery:
    http://nehartmann.dk/eh-analog/

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Her er indkøbspriserne på sølvnitratopløsning på apoteket i DK. Udsalgspriserne er ca. det dobbelte. Jeg er ved at få priser på køb af større mængder. Priserne har I ikke fra mig ;-)

20% opløsning, 10 ml - 81,22 + moms
    10% opløsning, 30 ml - 101,74 + moms
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin