Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,760   Posts: 1,516,080   Online: 901

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Medium Format

Forstørrelsesapperart

Ja er jo blevet lidt varm på analog igen og har anskaffet et 6x7. Mangler dog pt det hele til mørkekammer så hvis nogen har f.eks forstørrelses apperart til 6x7 negativer, må gerne kunne tage større (fremtidssikre ) ja så høre jeg gerne fra jer.

Bor i KBH

MVH
    Johnny

Shooter
    4x5 Format
    Hej Johnny

Du må gerne låne mit Ahel 67 indtil du finder et

Kaj

Shooter
    Medium Format
    Hej kaj og tak for sidst :-) . Det lyder bare for godt takker. Er lige ved at finde ud af hvor jeg kan leje et kælderrum eller noget til mørkekammer for som du har set er her ikke så meget plads her. Skal nok ringe eller maile dig når jeg har fundet noget. Vi må jo snart ses igen :-) Ha en god weekend
    Johnny

Shooter
    4x5 Format
    Lyder godt - du siger bare til, kan nok også opdrive lidt bakker og lign

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Håper noen av dere fra DK kommer til sommertreffet i Larvik. Vi finner sikkert noe til mørkerommet som kan brukes. Mulig det dukker opp en mellomformat forstørrer for mye( 6X7), som kan bli med dere hjem.
    Johs

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin