Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,963   Posts: 1,523,243   Online: 931

View Poll Results: Hvilke ting ville du handle lokalt

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Jeg handler kun over internettet

3 30.00%
  • Jeg ville købe film

4 40.00%
  • Jeg ville købe materialer til alternative processer

6 60.00%
  • Jeg ville købe andet analogt tilbehør

5 50.00%
  • Forventer du at kunne få rådgivning

2 20.00%
Multiple Choice Poll.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14
    Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    Nej på Holbergsgade hedder de stadig bare Foto C
    Mvh

Ja - hvad ved bønder om agurkesalat?

Off topic, nu vi taler om Photografica og Foto-C: Jeg havde en interessant købsoplevelse ifbm anskaffelsen af min Leica M6. Jeg var på udkig efter et brugt 35mm objektiv og Ph.grafica tilbød mig et eksemplar fra yngre jernalder, hvor frontringen bogstaveligt faldt af i hænderne på mig. Den flinke ekspedient tilbød på stedet at få objektivet repareret før jeg købte det - oven i købet på deres regning!! Jeg takkede pænt nej og fandt i stedet et perfekt eksemplar hos Foto C - til en langt bedre pris. Og god rådgivning fra Henning Buch oven i hatten. Har hørt snak om at Photografica 'pumper' priserne en kende for at holde deres internationale brugtmarked ved lige - mens Foto-C, der blot handler lokalt - ikke har samme interesse. Som sagt, blot snak, ikke et etableret faktum.
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

Shooter
    Multi Format
    Tjah det kan være. Du har ret i at Ph.grafica er noget dyrere end Foto C. Jeg har dog ikke oplevelsen af at de bevidst sælger ringe udstyr. Derimod har jeg oplevet at få noget møg mellem hænderne hos Foto C medens det generelt er høj kvalitet man får hos Ph.grafica. Ingen regel uden undtagelse. Jeg købte et fremragende Bronica der var som som nyt hos foto C og har set en Nikor 35mm AFD hvor AF'en krævede en traktormotor for at virke hos Ph.grafica. De tillod sig oven i købet at kræve 2000.-for den (en ny koster 3000.-)
    Jeg har dog bemærket at mere slidt udstyr sniger sig ind begge steder
    Det viser vel bare at man skal være på mærkerne og se sig for når man køber brugt uanset hvor man handler. Bortset fra det er jeg generelt glad for at handle begge steder og synes at (det meste af) personalet er både flinke og velorienterede
    mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

liza's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Blog Entries
    1
    Images
    26
    Kan tipsa att ni går in på www.photax.se en av de få sista ordentliga affärerna/onlineshop med fotomaterial. Ligger utanför Kalmar ifall ni råkar vara på tur i Sverige, tar ca 2,5 timmar från Malmö.

leif_elsborg's Avatar
    Shooter
    35mm
    Hej

Jeg handler normalt i Flensborg, hvor der findes en lille postordre forhandler, hn har dog åbent en time om lørdagen
    http://www.versandhaus-foto-mueller.de/

Han er normalt lagerførende i de gængse sort/hvid materialer, og når i nu aligevel skal langs efter øl og vin så !

mvh. Leif

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin