Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,564   Posts: 1,573,414   Online: 892

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Hei!

Shooter
    35mm

Hei!

Etter fire år som passiv kikker på apug, veldig passiv de to siste årene, og det forklarer hvorfor jeg først nå har oppdaget at det fins et eget skandinavisk apug-forum, kjempebra for de av oss som synes det er vanskelig å poste på engelsk. Jeg regner med at jeg er på trygg grunn her, når jeg nå våger jeg meg ut av skapet og forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?

Ole
    Ole is offline
    Ole's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Blog Entries
    1
    Images
    31
    Velkommen skal du være!

Denne "underavdelingen" er ganske ny - det vil si at det har eksistert som "Regional Forum" ganske lenge, men det er først i den senere tid at det har begynt å ta av. Da vi fikk en "SkandinAPUG"-gruppe, ble det virkelig liv her.

Inntil videre er det jeg som er moderator her. Så langt har vi (som vanlig) vist oss som høflige omtenksomme mennesker, så det har ikke vært noe behov for å utvide.

Forøvrig kan jeg tilstå at jeg har tre digitalkameraer. På den annen side har jeg mer enn fjorten ikke-digitale, så jeg har så langt beholdt mitt medlemskap.
    -- Ole Tjugen, Luddite Elitist
    Norway

morkolv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by tove View Post
    ...... forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
    Tja, nesten! men det synes jeg du skal være stolt av!
    For meg så fungerer de (flere av både A og D) utmerket i samspill! Hvert til sitt bruk.

Velkommen fra Kongsberg!!
    Morten :-)

"Please ! Bring me into the company of those who seek the truth, and deliver me from those who have found it."

Shooter
    Multi Format
    ................og forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
    Nej da! Jeg fik mit første digital "kamera" sidste jul, da jeg fik en ny mobiltelefon!

Velkommen til!

Tom

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Hei Tove
    Velkommen i det Skandinaviske filmbaserte forumet vårt. Vi er mange samlet og avstandene er jo veldig store. Danskene for eks. tror at å reise til våre treff i sydnorge, er som å reise til Nordpolen. Forumet vokser og vokser og det er vel ikke uten grund. Fotobladene er jo blitt heldigitale til tross for at det filmbaserte kan vise til en økende interesse. Nye fabrikker starter jo opp og noen kommer med nye produkter.
    Jeg håper at du finner veien ned til Larvik i uke 30, der vil du finne mange mennesker som ikke har kjøpt digitalt utstyr. En rendyrket filmbasert fotoglede vil du oppleve. Hva mer du måtte ha av ønsker for å lokke deg og mange andre til treffet, vet jeg ikke?? Vi kan bare tilby et fellesskap og en filmasert fotoglede. Velkommen til oss på Apugtreffet i uke 30 om det kan friste deg og likesinnede. Du finner en link på siden.
    Johannes tlf 0047 98231040

Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Hej Tove, trevligt att du hittat tillbaka till forumet.

Claes

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Johs View Post
    Hei Tove
    Velkommen i det Skandinaviske filmbaserte forumet vårt. Vi er mange samlet og avstandene er jo veldig store. Danskene for eks. tror at å reise til våre treff i sydnorge, er som å reise til Nordpolen. Johannes tlf 0047 98231040
    Eih Johannes det er da ikke noget vi bare tror
    Nåhja velkommen Tove
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Jeg regner med at jeg er på trygg grunn her, når jeg nå våger jeg meg ut av skapet og forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
    Det er helt trygt å kjøpe digitalkamera, det er nemlig veldig fint å ta bilder av dine kameraer med. Noen flere bruksområder kommer jeg ikke på

Trond's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    75
    Velkommen Tove!

Jeg har hatt digitalkamera, og til og med jobbet med et, men nå er jeg fri! Riktig nok er det et kamera på mobiltelefonen min, men det regner jeg ikke med.

Det er mange hyggelige og kunnskapsrike mennesker her, fra hele verden. Og ikke minst utrolig mange bra bilder i galleriet.

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format

er som å reise til Nordpolen

[QUOTE=Trond;649358]Velkommen Tove!

Til Søren og dere andre i DK. Godt at dere kjenner meg!!
    " Erik, jeg spanderer noen akoholfrie øl om det frister. Vi snakket jo om noen fordeler i Norge.

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin