Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,675   Posts: 1,481,930   Online: 1090

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Multi Format

Deltagere I Vrå Tak for sidst

Hej APUG´ere fra Vrå "kurset"
    Det var en hyggelig og inspirerende weekend med mange gode indslag fra jer alle. Jeg håber at vi kan gentage succesen (nå, det kan jeg ikke lige stave til ) og forhåbentlig se mere til Ungarerne og billeder fra glas negativer mm.
    Mvh
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

flemming sarup's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    224
    Jeg vil også sige tak for sidst. det var et udbytterigt APUG komsammen, hyggeligt og inspirerene.
    Flemming Sarup

Shooter
    Medium Format
    Også mange tak fra Frederiksværk....

Det var, som Søren og Flemming skriver, både hyggeligt og inspirerende. Tak til Vrå Højskole (og Emil) for de gode rammer omkring mødet/kurset - Det er altid en fornøjelse at komme på besøg i det Nordjydske...:-)

Vh /peder

Shooter
    Multi Format
    ---også tak for hyggeligt og inspirerende samvær til alle her fra Lars - jeg var jo så heldig at have en dag mere, så jeg nåede lidt mere i mørkekammeret, høre dejlig live musik samt en cykeltur til æ haw. Efter hejmkomst er jeg blevet den lykkelige ejer af en Durst Optopia 138, en Durst Optimo cl samt efter fire dages hårdt arbejde ca 40 m2 18 mm massive egetræsparketstave - alt befinder sig nu på 4. og 5. sal ved mig. Lars

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    387
    Tak selv for sidst - det var hyggeligt.

har siden vi sås, købt en del nye gamle ting.... men det er INGENTING imod Claus...

ang glasnegativer: Levente Kadar; min omtalte elev, har ingen konto herinde (go figure), men har en side på flickr.
    at tænke sig, at man "bare" kan lave sine egne glasnegativer....

har lige fået et Voigtlænder Bergheil 9x12 - så NU skal det være!!

http://flickr.com/photos/kadarlevente/

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    64
    Hei til dere som var i Vrå.
    Håper jeg får anledning til å besøke dere en gang. Tid, penger og prioritering får avgjøre.

Men skriver i grunnen innlegget for å berømme bildene til Levente Kadar. Utrolig mange flotte bilder. Til deg som kjenner ham, overbring min skryt til ham

mvh
    OMU

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin