Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,481   Posts: 1,571,143   Online: 1151

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20
    sandvann's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    28
    For en som ikke har vært med på APUG treff: Hva foregår på treffet? -sandvann

Trond's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    75
    Det er først og fremst en hyggelig sosial sammenkomst. Det pleier å foregå omtrent slikt:

Man dukker opp på et avtalt sted i sentrum, og venter til det har samlet seg en passelig gruppe raringer med et eller flere kamerar. Der blir gruppen stående å prate til man er sikkert på at det ikke dukker opp flere. Etterpå går vi rundt og knipser bilder en stund, helt til noen kommer på at det kan være bra med en kopp kaffe og noe å bite i. Etter kafeseansen blir det ofte flere bilder, og så går analogfolket hjem. Og noen blir kanskje igjen og tar noen øl.

Vi har muligens forsøkt oss på spesifikke temaer og slikt, men i utgangspunktet blir det til hva vi gjør det til der og da. For min egen del kan det være artig å høre hva andre fotografer holder på med, spesielle prosjekter, osv.

Trond

Tommy_Norway's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    83
    Kunne vært hyggelig. Har foreløpig ingen spesielle planer den helga, så 18. eller 19. går fint for min del!
    "The city is not a concrete jungle, it is a human zoo", Desmond Morris

Shooter
    35mm RF
    Sikkert moro det :-) 18-19 går sikkert fint.

Trond's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    75
    Jeg har nettopp foreslått søndag kl. 11.00 19. oktober på Stortorget på foto.no.

Trond

Tommy_Norway's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    83
    Er det sånn at det blir noe av denne samlingen eller ikke?

Trond's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    75
    Jeg har tenkt å troppe opp.

T

Tommy_Norway's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    83
    OK, da tropper jeg og opp en tur. Kan være hyggelig det. Hørte rykter om at Amund også muligens hadde tenkt seg en tur med storformaten sin!

Trond's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    75
    Da er jeg tilbake fra sammenkomsten i Oslo i dag. Det var litt tynt frammøte, og ikke helt koordinert fra starten, men det var flott vær og et hyggelig kafebesøk. Jeg fikk til og med tatt en del bilder. Johannes hadde med et par tre nye tilskudd til samlingen sin, en Nikon F2, og to Leica IIIf (var en av dem en IIIg?). De så ut som om de nettopp hadde kommet ut av fabrikken. Jeg måtte hjem litt tidlig med en smått lei treåring, men de andre er kanskje på farten ennå i skrivende stund.

Jeg synes vi bør få i stand en sammenkomst før jul, og så kan vi diskutere hvilket ambisjonsnivå vi evt. skal ha, men for slike korte sammenkomster er det vel antagelig greit at det er temmelig løst planlagt.

Trond

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Hyggelig sammenkomst. Ja, det var en( urørt )Leica 3G, samt en 3F uten bruksmerker!!! Sjeldenheter, som nye.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin