Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,504   Posts: 1,543,459   Online: 964

Results 1 to 4 of 4
    Linow's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    6

Aflysning af den stiftende generalforsamling/Analog Foto-Dag

Det er med stor ærgrelse, at jeg desværre må meddele, at den Stiftende generalforsamling for Sammenslutningen af Danske Analoge Fotografer ikke bliver til noget i denne omgang.

Der har desværre været alt for få tilmeldinger til arrangement, og det har der for ikke kunne svare sig at gennemføre den Analoge Foto-Dag.

Mange hilsner
    Thomas Linow

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    Ærgerligt!

men måske en anden dag....

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Thomas
    Det er leit å lese, men det umulige tar litt lenger tid ser det ut som. Jeg er sikker på at dere ikke mister motet, men finner en løsning.
    Lykke til.
    Johannes

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hej Thomas,
    det er jeg ked af at høre, jeg ved du har lagt en del tid og energi i projektet. Er det lagt på hylden permanent, eller forsøger du igen en anden gang?
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin