Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,818   Posts: 1,581,645   Online: 802

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    35mm

Afskaffelse af kemi i Århus

Hej. Er der nogen her som ved hvor eller hvordan, jeg skaffer mig af med brugte kemikalier? Jeg har forsøgt at søge, uden held. Det drejer sig om fixérvæske brugt til film, ikke papir.

Tak for hjælpen

Emil

Shooter
    Multi Format
    Jeg plejer at aflevere på kommunens genbrugsplads, i standen for maling- og kemikalierrester.

mvh Tom

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Samme her. Jeg indsamler i øvrigt tomme 5L-dunke fra rengøringsmidler, sprinklervæske og den slags fra lokale skoler og tankstationer til at opsamle fotokemien i. Der er masser at få, iaf her i området:-)
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

Shooter
    35mm
    Cool, tak for svarene. Jeg må se om jeg kan finde en genbrugsplads i århus, så. Godt tip med dunkene, det vil jeg da bruge.

Emil

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    i "gamle" dage kunne man bare aflevere det i en fotoforretning - de SKULLE så modtage det og tage vare på det...

Ved ikke om det er sådan mere...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin