Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,519   Posts: 1,543,783   Online: 784

Results 1 to 4 of 4

Thread: 4x5 dias

Shooter
    4x5 Format

4x5 dias

Hej alle...

Hvor får man fremkaldt 4x5" diapositiver i Københavnsområdet, og er der nogen der kender prisen på sådan en operation???.

Jeg er tvunget til at få fremkaldt og scannet et par 4x5" dias for at overbevise en af mine stædige venner om hvor overlegent analog-mediet fortsat er i forhold til digitalt......

Per

kompressor's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Ingen aning

Men skulle du ikke få hjelp her eller på Google, send dem til meg. Mer info finner du her: www.tmax100.com/studio

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Hei, Danmark kjenner jeg ikke til men i Tyskland. Der kjøper jeg fremkallingsposer til ca. kr. 13,-. En pose for 135mm film. 1 pose for 120 film eller 1 pose for et 4X5" filmark.
    En eske som inneholder dine 4X5" filmer og rett antall fremkallingsposer påført avsenders adresse.
    Diafilm Service Gera
    Umkehr-Schnellentwicklung
    Postfach 1312
    DE-07503
    Deutchland

Send meg din postadresse og jeg sender deg 5 fremkallingsposer. Jeg spanderer det på deg slik at testen kan gå fort.
    Min mailadresse:
    minolta_md@yahoo.no tlf. 0047 98231040
    Johannes

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin