Kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen der kunne have interesse i dette lækre udstyr. Jeg har også nogle filmkassetter til 4x5" og 5x7". Jeg modtager gerne bud på tingene.
Jo masser af interesse. Men æh finanser Jeg kunne da godt bruge en Norma i 8X10", bare med et enkelt objektiv, dvs jeg har jo en i 13X18 og skal bare have en bagstandard + bælg. Hov sagde du 5X7" kassetter? hvor mange? og hvor mange 4X5"
mvh
Søren Nielsen Denmark
Exposed Fuji Sensia, CHECK, lots of them. Tetenal E6 three bath kit 1L, CHECK. Jobo CPE2+ with lift. CHECK
So what are you waiting for dude? Get those slidefilms processed.
Jeg er også frisk på en byttehandel. Jeg er på jagt efter et Hasselblad XPAN eller et 6x17 kamera eller objektiver til Canons EOS serie (EF objektiver)
If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau
Filmkassetterne kan afhentes for 500 gode danske kroner og så følger der en pakke film med. Jeg er i København onsdag i denne uge ellers skal de hentes i Ølsted.
If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau