Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,047   Posts: 1,560,993   Online: 1178

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Bye bye for now

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7

Bye bye for now

Da mine studier kræver mere og mere tid, så bliver jeg nød til at droppe noget af det der kræver god tid. Derfor har jeg besluttet mig for at droppe det analoge fotografi ind til videre. Derfor har jeg nogle ting som jeg gerne vil af med.

Jeg har noget FP4+ i 4x5", samt en Kodak E100G (Dias) i 4x5", 4x5" filmkassetter. Sinar Norma 8x10" med massere af tilbehør og gode objektiver, samt Copal lukker. 1 pakke Kodak 320TXP (50 ark) samt 1 pakke FP4+ (20 ark), begge i 8x10". Desuden et rejsekamera i 30x40 cm, med 3 filmkassetter. På sigt kommer der også et 20x24" kamera, men det skal være færdigt først, så det kan godt komme til at tage et stykke tid.

Jeg har ikke sat nogle priser endnu, men kom med nogle bud hvis det er interessant.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

gandolfi's Avatar
    Shooter
    Large Format Pan
    Images
    370
    hej Falkenberg.
    Det gør mig da ondt.. Ku' du ikke lade nogeb af tingene stå til tiderne ændrer sig for dig?

Jeg vil nok være interesseret i dine S/H film.

I det hele taget er det jo nogle fine, fine ting du har...
    går i tænkebox..

Shooter
    Multi Format
    Hej Mikkel

Jeg kan kun istemme Emils forslag om at beholde tingene, indtil tiderne ændre sig. Nu har du tros alt brugt tiden og pengene på at samle udstyret, så vil det da være surt, at skulle til at starte på at samle nyt udstyr sammen om nogle år, når du igen får tid.

mvh Tom

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Helt enig med Tom & Emil!! Hvad med at droppe studierne i stedet? (:-))
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

Shooter
    Multi Format
    Jeg istemmer koret. Filmene kan vi da godt aftage men lad være med at sælge grejet. Hvis det er fordi du er bange for at det tager skade af ikke at blive brugt kan jeg da godt agere plejeforælder for Sinaren indtil du får tid igen
    Mvh Søren
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    At jeg vil sælge grejet skyldes også et pladsproblem. Vi regner med flytte i noget lidt mindre inden for en overskuelig tid. Da markedet vrimler med analogt udstyr skal jeg nok finde noget andet til den tid. Jeg regner med at tage billeder af udstyret i aften og smide dem på nettet så I kan se hvad det drejer sig om.
    If a man does not keep in step with his fellows it may be because he hears a different drummer... Thoreau

flemming sarup's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    224
    Hvis der stadig er nogen derude i seiber space vil jeg efterlyse et rasterark til fortsat eksperimentering med mine gummitryk.
    Jeg hygger mig stadig gevaldigt i mit dejlige mørkekammer, og vil blive ved med det.
    Hilsen fra Flemming i Værløse

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Her er så billeder af objektiverne og Sinaren. Desuden en lille AGFA Isolette.

mvh
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_7045.jpg   IMG_7046.jpg   IMG_7047.jpg   IMG_7049.jpg   IMG_7051.jpg  

IMG_7055.jpg   IMG_7056.jpg   IMG_7057.jpg   IMG_7058.jpg  

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Den første er et kæmpe stykke glas. Tager fantastiske billeder.

Falkenberg's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Blog Entries
    11
    Images
    7
    Kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen der kunne have interesse i dette lækre udstyr. Jeg har også nogle filmkassetter til 4x5" og 5x7". Jeg modtager gerne bud på tingene.

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin