Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,921   Posts: 1,584,959   Online: 1083

Results 1 to 3 of 3
    Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format

Agfa logo er endelig tilbake på friskproduserte filmer fra Belgia

Somit ist nun das wohlbekannte AGFA-Logo (AGFA-Raute) nun wieder mit frischproduzierten Materialien für die Photographen weltweit präsent

http://www.aphog.de/index.php?option...tpage&Itemid=1

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Takk for informasjonen og linken, Johannes.
    Mine tyskkunnskaper sto til to på videregående skole, og er nå forsvunnet helt. Men det er jo en link der til en side som også har engelsk tekst.

Lurte på å begynne å bruke Macodirekt som leverandør.
    Ser ut til at filmen har de samme lave prisene som Silverprint i London. Og her kan jeg jo også få tak i kjemikalier.

Tidligere holdt jeg meg stort sett til Foto-import.
    Går vi alle over til utenlanske leverandører, vil jo de norske dø.
    Men prisforskjellen er såvidt stor, at jeg velger disse utenlandske leverandørene.

Antar at du har prøvd å kjøpe fra disse og håper du har gode erfaringer?

mvh
    OM

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    www.fomafoto.no bruker jeg til fotopapir, er kjempefornøyd. Endel Film/ kjemitar jeg også derfra. Fotoimpex i Berlin ( adox og annet )har vi importert varer fra til klubben , kjempefornøyd!!!!! Billig på frakt.

Skal bestille film ( Rollei retro 100 x 60stk + filmkonteinere. og 80S i 120 ruller + Acufine ) fra Macodirekt. ( billig på frakt!)
    Johs

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin