Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,974   Posts: 1,523,594   Online: 910

Results 1 to 2 of 2
    Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format

Ny direktør på Preus museum

Sitat:
    "biblioteket og den tekniske samlingen bli ivaretatt på beste måte.
    Ingrid Nilsson ser fram til å starte arbeidet ved Preus museum i løpet av høsten - hun vil bosette seg i Horten."

Jeg er glad og fornøyd og har en visshet om at det står et samlet styre ved museumet bak hennes rygg. Ordet tillit kan en direktør ikke kreve men det er noe fotoskandinavia kan gi henne med på veien.
    Jeg ønsker henne lykke til og håper sterkt av Horten vil bli hennes nye trivselssone. Leif Preus, vår fagmann og kunskapsorakel bor jo i Horten og av han har vi vel alle noe å lære. Håper hun benytter den muligheten til inspirasjon til sin nye stilling.

http://www.foto.no/cgi-bin/articles/...rticleId=41815

Museumet har de siste årene bare hatt bilder vi kunne beskue og tidligere direktør var god på denne segmenterte delen av totaldriften. Et takk til Ekeberg fra meg for mange flotte utstillinger, for det var det.
    Johannes
    Last edited by Johs; 06-04-2009 at 06:58 PM. Click to view previous post history.

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Det blir spennende med ny direktør, håper hun kan rettferdigjøre litt mer av den tekniske samlingen også. Jeg ser frem til dette.

Kent

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin