Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,678   Posts: 1,482,167   Online: 1090

Results 1 to 3 of 3
    Necator's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Reparation af Yashica TL-Electro i København og omegn?

Mit elskede Yashica TL-Electro er begyndt at fungere dårligt ved hurtige lukkertider (1/500 og 1/1000). Det giver sorte felter på kopierne i højre side, så jeg tror ikke at lukkergardinet helt kan følge med. Kender I til steder i Kbh og omegn hvor jeg kan få det efterset? Og kan det i det hele taget betale sig? Jeg vil tro at jeg kan få et andet til 3-400 dkr.

Henrik

Shooter
    Multi Format
    Hvis et "nyt" kamera kan fås for 3-400 kr. kan det næppe betale sig at få det gamle repareret.
    For knap et år siden spurgte jeg til en cirka pris på nogle smårepartioner på en Nikon F100 og beskeden dengang var at købe et ekstra kamerahus (ca. 2000 kr), da brugt udstyr var så billigt i forhold til prisen for reparationen.

mvh Tom

Necator's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Så tror jeg bare jeg begynder at se mig om efter et ekstra kamerahus. Måske et Pentax Spotmatic, hvis jeg kan finde et i god stand.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin