Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,938   Posts: 1,585,646   Online: 842

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 11 to 20 of 55
    OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Hei til dere alle,
    Dette blir jo virkelig en trivelig samling av hyggelige folk! Gleder meg!
    Jeg skal ta noen telefoner til uka for å undersøke overnattingsmuligheter og priser.

mvh
    Odd Magne

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Kan du se etter for røykere også? Trenger overnatting fra fredag til søndag?
    Johs

Håper at Slavomir kommer med bilen full av film, papir og kjemi????

Shooter
    35mm RF
    Trenger ikke overnatting. Bor i Halden.
    Svein.

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Her hos oss finnes det ikke noen muligheter til å få kjøpt film/papir og jeg bestiller alt jeg bruker på nettet.
    Som regel bestiller jeg da de varene jeg har brukt før og som jeg kjenner. Synes det blir for dyrt å f.eks. bestille pakker med forskjellig papir for å teste.
    Jeg har derfor ønske om at Slavomir, og gjerne andre, kan ta med seg noen bilder laget på forskjellig papir slik at jeg kan få se på hva som finnes, eller bilder tatt med forskjellig film...

For meg også gleden med analog fotografi at dette er et håndverk som jeg kan arbeide med hendene mine, og hvor jeg kan holde resultatet i hånden. Ikke bare se det på en skjerm.
    Så det å kunne se og ta på bilder med forskjellig papir er morsom.

Håper derfor at jeg kan be Slavomir vise oss litt av hva Foma kan tilby.
    Og for meg gjør det heller ikke noe om han har med seg noen varer jeg evt. kan kjøpe når han først er her.

Det var jo aldri meningen at sammenkomsten skulle være en markedsplass,
    men håper ikke noen har noe i mot at han har med seg litt av utvalget i bilen?

mvh
    Odd Magne

Shooter
    Multi Format
    Images
    24
    Odd Magne, en print exchange (hva heter "print exchange" på norsk?) er en hyggelig måte å se på forskellige papir og man får da flotte bilder. Har du tenkt på å delta? Vi kunne få en skandinavisk print exchange i stand, for å holde kostnader nede.

Om Slavomir har med seg noen varer, vil jeg gjerne prøve Foma film (120 og 5x4). Vi brukte Foma papir på Tim Rudmans lith workshop i London, og det virker kjempebra med lith fremkaller og med gull- og selentoning.

med hilsen
    Pete

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Quote Originally Posted by OMU View Post
    Jeg har derfor ønske om at Slavomir, og gjerne andre, kan ta med seg noen bilder laget på forskjellig papir
    Jeg håper på å komme og tar gjerne med noen bilder, jeg bruker nå Foma film, kjemikalier, papir og liker resultatet.

Kent

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67

Overnatting

Hei:
    Til dere tre som trenger overnatting. Jeg nå reservert en ferieleilighet som Fredrikstad Energi vanligvis leier ut til sine ansatte.
    Leiligheten har stue, kjøkken og tre soverom. Jeg har ikke selv vært der, men dersom dere tar ett soverom hver skal det være plass til dere alle.

Den koster kr. 900,- pr. natt + 450,- for vask.

Regner med at dere evt. greier å dele kostnadene mellom dere på en rettferdig måte. Leiligheten ligger på Sandbakken, ca to km. fra torvet på Skjærhallen.

Håper dere kan gi meg en tilbakemelding på om dere kan tenke dere denne løsningen.

mvh
    Odd Magne
    483 05 026

Shooter
    Multi Format
    Hej Odd Magne

Hvilke andre overnatningsmuligheder er der på Hvaler?
    Jeg har tænkt mig at være der fra fredag til søndag.

mvh Tom

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    67
    Vi har også andre muyligheter, men som nok vil koste mere penger:

Bl.a. disse to:

http://www.sandbrekke.no/english.htm
    http://hvaler-gjestgiveri.no/

På sistnevnte sted foregår det antaglig Workshop denne helga med en norsk fotograf som heter Thorenfeldt. Tror han har fått Hasselbladprisen en gang.

mvh
    Odd Magne

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Det er jo sikkert en soffa i stuen. Det burde gå, ikke sant? Høres det greit ut Tom A? Vi kan vel samles der på fredag kveld?

ps. Tom A, kan du ringe meg på 0047 98231040? Jeg blir også fra Fredag til Søndag i ferieleiligheten. Kan du bokke den Odd Magne?
    Johannes
    Last edited by Johs; 08-31-2009 at 07:40 PM. Click to view previous post history.

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin