Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,266   Posts: 1,534,330   Online: 786

Results 1 to 7 of 7

Shooter
    Plastic Cameras

Nystartet mørkekammer

Hej

Jeg er sammen med min veninde ved at opstarte et sort/hvid mørkekammer i København og vi står helt på bar bund.
    Derfor vil jeg høre om der er nogen der har noget mørkekammer udstyr som de ikke længere har brug for og derfor vil enten forære os eller sælge os billigt? Vi har som sagt ingenting så al hjælp er dejlig.

Venlig hilsen Marie

Shooter
    Multi Format
    Er det til privat brug?
    Hvad størrelse negativer bruger I?
    En form for ønskeseddel ville være fint.
    Mvh Søren
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Necator's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Har I prøvet at kigge på dba.dk eller guloggratis.dk ? Der er ofte noget til salg, for få hundrede kroner. Jeg vil dog af personlig erfaring anbefale at I køber nye fremkalderspoler og -tanke. Jeg fik fat i noget brugt der dels var utæt, dels var umulig at spole film op på. Jeg kan anbefale AP fremkaldertanke og spoler. De er meget nemme at spole op på, og tanken er helt tæt. Og så koster de ikke en formue (se fx fotoimpex.de).

I ovenstående forudsætter jeg naturligvis at I skyder enten 35mm eller mellemformat.

Shooter
    Medium Format
    Images
    16
    Jeg er ved at rydde ud i mit udstyr og bringe det ned på et minimum. Jeg har et par klaprammer og måske et par filmtanke jeg skal af med. Jeg kan lige sende en liste til dig når jeg får kigget på det.

flemming sarup's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    224
    Jeg vil kunne hjælpe mednoget mørkekammerlys, skåle , filmklemmer og tørremaskine og måske gode råd.
    Hilsen Flemming

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by modafoto View Post
    Jeg er ved at rydde ud i mit udstyr og bringe det ned på et minimum. Jeg har et par klaprammer og måske et par filmtanke jeg skal af med. Jeg kan lige sende en liste til dig når jeg får kigget på det.
    HEJ Morten
    Hvad F...... Er du her endnu :o Så er du måske ikke blevet helt opslugt af "den lyse side"?
    Mvh Søren
    Send from my Electronic Data Management Device using TWOFingerTexting

Technology distinquishable from magic is insufficiently developed

Søren Nielsen
    Denmark

Shooter
    Medium Format
    Images
    16
    Quote Originally Posted by Soeren View Post
    HEJ Morten
    Hvad F...... Er du her endnu :o Så er du måske ikke blevet helt opslugt af "den lyse side"?
    Mvh Søren
    Jeg er tilbage igen...stadig ret digital, men jeg skyder en del Holga og Lomo endnu.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin