Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,654   Posts: 1,481,375   Online: 1087

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 30
    kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Hej Tobias

Passer det dig med d. 7 nov?

Det er rart at se at der så mange som gerne vil være med.

Mvh. Michael

Shooter
    Multi Format
    hej ya all - lørdag eftermiddag d. 7. november passer også mig, og jeg har lige mailet forslag til mødested på Østerbro til Michael.
    Det er fint, om vi person- og fotoaldersmæssigt spænder bredt - jeg passer vist ind mellem Flemming og Michael: første Opemus i forældres kælder i 1968, Opemus'en kørte fint i mere end ti år; så blev det 6x6 dias fra rejser Verden over (og under, som dykker) - anskaffede småbilled for ti år siden og ville arbejde med indscannede billeder i photoshop - fedt værktøj! - meeen så var jeg på langt højskoleophold, sidste fotolinie på Samsø, og blandt andet stærkt inspireret af vores ildsjæls lærer Carsten Langkilde, har det siden stået på mørkekammer for mig - jeg glæder mig til at vi ses ude i virkeligheden d. 7. november. Lars

Shooter
    35mm
    Den 7. november lyder udmærket. Hvis min hustrus kalender er ledig er hun også interesseret i at komme. Hvis det altså ikke er noget problem at hun som amerikaner kun taler en lille, bitte smule dansk. :o)

Tobster's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hej Michael

Den 7. november lyder helt fint.

Shooter
    Multi Format
    Overalt i Verden kommer du langt med ganske få fraser: "Goddag", "Tak", "Ih, hvor er det spændende, det du laver" og "Næ, hvor er det interessant, det du siger dér" - nå, alvor til side; vi er forskellige, fordi vi så sammen er stærkere end om vi alle var ens, så velkommen til jer begge.
    Lars

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Dette er jo inspirerende -tror, jeg vil forsøge mig med en komsammen i Svendborg-afdelingen. Pladsproblemer løber jeg næppe ind i!

God fornøjelse til jer alle!

Søren
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Hej Søren, god ide. Hvis du får samlet nogle fotonørder i Svendborg, så kigger jeg gerne forbi, da jeg ofte kommer til Svendborg for at besøge svigerforældrene.

Mvh. Michael

Shooter
    Medium Format
    Håber i får held med det.Og lad os så senere få noget landsdækkende på benene.Mange hilsener fra Vejle.
    Ib

Shooter
    Large Format
    Images
    7
    Jeg er med på ideen..... og deltager gerne.....
    Bare lige at den 7. nov. skal jeg til middag på Lolland......

niels-erik
    erik hartmann
    my very humble AP-Gallery:
    http://nehartmann.dk/eh-analog/

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    #18 Det håber jeg også, og jeg tror bestemt at vi med tiden kan blive landsdækkende.

#19 Super!, men hvilken lørdag- søndag i nov. kan du?

Mvh. Michael

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin