Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,483   Posts: 1,571,219   Online: 1117

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30
    kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF

Analog fotogruppe i København

Er der nogen som skulle have lyst til at starte en analog fotogruppe i Københavns området?

mvh Michael

Shooter
    Multi Format
    Jo - tilløb til en landsdækkende sammenslutning kom desværre, trods ihærdigt forarbejde i Odense, ikke på sporet sidste år, så en lokal gruppe kunne være en god igangsætter - sku' vi lave et sammenrend en lørdag eller søndag eftermiddag i november?? jeg prøver gerne at skaffe lokale i Valby kulturhus eller muligvis ved Svanemøllen -
    har efterhånden meldt mig ud af fire fotoklubber med mange hyggelige og dygtige klubkammerater; digitalisering og de evindelige konkurrencers ensretning er imidlertid en anden vej end min: jeg har skrabet forskellige fotografi- og forstørrelsesapperater sammen i småbilled- og storformat og vil gerne eksperimentere med billedudtryk, og som håndværk få mørkekammerteknik med sølvkorn og barytpapir ind på rygraden, og heldigvis kan vi da stadig få lavet E6 i byen.
    Såe--go' ide, tiden er nok modnet yderligere for en analog fotogruppe, jeg er glad ved dit forslag. Lars

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Valby kunne være et udmærket valg, i det jeg bor på Frederiksberg. Jeg er også til noget andet end de evindelige konkurrencer som præger den klub som jeg kommer fra, og holder af den magi som der efter min mening er i det analoge fotografi.

Men i første omgang kan vi også mødes ude i byen, os som synes at det kunne være spændende at møde andre med samme interesse for fotografiet. Men jeg sender dig lige min email adresse.

Mvh. Michael

flemming sarup's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    224
    Jeg er da også intereseret i en analogfotogruppe og tilmeldte mig til forsøget for et årstid siden i Odense som desværre ikke blev til noget. Jeg er medlem af Dansk Fotohistorisk Selskab og Fotogruppen Zone94 og arbejdet med
    S-H analog i mere end 50 år og er dybt afhængig af det og har abstinenser hvis jeg ikke har været i mørkekammeret
    en uge.
    Jeg har nogle billeder på APUG portfolio og på http://www.alternativephotography.com/index.html
    Hilsen Flemming

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Velkommen til Flemming, jeg sender dig lige min email adresse.
    Jeg selv har arbejdet med S-H analog i næsten 30 år, og arbejder med småbilled-, mellem- og storformat. Jeg har dog ikke plads til noget mørkekammer i øjeblikket, men har alt udstyret stående. Min seneste analoge anskaffelse er et Leica R4 med 50mm Summicron 2.0 og et russisk Horizont.

Mvh. Michael

Shooter
    35mm
    Jeg vil da også melde ind her med interesse for en lokal gruppe af folk med interesse i det analoge fotografi. Jeg bor i Ordrup, men arbejder på Vesterbro. Jeg tror det er en god idé at mødes i byen før vi prøver at slå noget stort op. :o)

Jeg er under 30 år så jeg har absolut ikke den erfaring andre i tråden har! Jeg begyndte at tage analoge fotos for et par år siden og det er noget jeg virkelig nyder. Nu mangler jeg et spark i røven fra nogen ligesindede så jeg kan komme igang med at fremkalde mine egne film fremfor at få det ordnet ved fotohandleren. :o)

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Hej Haugstrup, Velkommen om bord

Mvh. Michael

kjoebek's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Vil lørdag den 7. nov. kunne passe nogen af jer?

Mvh: Michael

flemming sarup's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    224
    Jeg kn godt den 7. november
    Hilsen Flemming

Tobster's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hejsa

Jeg er også interesseret, bor selv på Vesterbro.

/Tobias

Page 1 of 3 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin