Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,959   Posts: 1,558,097   Online: 1080

Results 1 to 3 of 3

Thread: Hasselblad CLA

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Hasselblad CLA

Hej folkens

har I et tip til, hvem der kan rense/smøre/justere et Hasselblad til rimelige penge? Gerne som alternativ til Göcker eller Foto A/V.

Min 500 C/M har alvorlige problemer med at spole filmen frem - den "låser" midt mellem to eksponeringer. At tage magasinet af og sætte det på igen hjælper, men betyder naturligvis, at billedet er tabt.

Venlig hilsen

Søren
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

mcs
    mcs is offline

Shooter
    Med. Format Pan
    Hej Søren,
    jeg søger svar på samme spm og ville høre om du fik nogle anbefalinger el. tip. På forhånd tak, Martin

Kvistgaard's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hej Martin - det gjorde jeg desværre ikke, så jeg endte med at sende skidtet over til Göcker, der til gengæld leverede upåklagelig service - leveringstid og prisoverslag overholdt, så ingen klager på den front.
    Søren

"We are much more likely to act our way into a new way of thinking than think our way into a new way of acting." - R. Pascale

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin