Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,545   Posts: 1,572,865   Online: 976

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    4x5 Format

fælles indkøb af film - papir og kemi

Hvis der er nogle herinde der er med på køb af fotomaterialer, kan vi lave en god handel ved at købe Foma`s materialer gennem Foma i Norge, de har nogle virkelig gode priser på film - papir og kemi, som er langt biligere end det jeg har set i Tyskland - England og USA. Det lidt trickie er transport, den er dyr hvis man bestller for små beløb. Foma vil gerne køre materialer til København hvis vi bestiller for mindst 1500 EUR, transporten koster noget, men er billigere end med posten.

er der nogle der er med på en bestilling ?

Man bestiller direkte hos Foma, når der er samlede køb for over 1500 EUR, køres det til København.

Tjek deres priser på www.fomafoto.com

Med venlig hilsen

Torben

Shooter
    Medium Format
    Images
    16
    Jeg er måske med. Jeg kunne godt bruge nogle flere film snart. Jeg regner med at ville bruge ca. 600,- på det, men kan godt overtales til at bruge 1000,- for at nå €1500,-

Mvh. Morten i Århus (men skal nok hente i KBH)

Shooter
    4x5 Format
    Jeg regner med at købe for ca. 3000,-
    Transporten er forøvrigt gratis, hvis vi bestiller for 1500 EUR.

Materialer bestilles og betales direkte til: www.fomafoto.com

MVH

Torben

Shooter
    Multi Format
    Images
    46
    Hei Morten

Jeg kommer ned til Københaven 17. mars med fotopapir til Torben. Skal jeg ta med noen film til deg?

Mvh
    Slavomir

Shooter
    Multi Format
    Images
    46
    Planlegger å ta en tur til Danmark i juni igjen. Tar gjerne i mot bestillinger.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin