Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,751   Posts: 1,515,851   Online: 970

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20
    Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Apug Treff i UKE 15. Fredag 16.04 kl.18,00, som varer frem til Søndag 18.04. 2010. Farris Fotoklubb kjører samtidig et digitalt treff med 20 påmeldte i egen etasje. Klubbens 10 medlemmer er i tillegg. Det vi si at Apug treffet har 10 plasser ledig. Jeg regner ikke med at alle kan komme fredag kveld men først på lørdagen. Treffet blir i et tradisjonelt uformelt preg, som vi er vant med. Vi selv besitter mye kunnskap som vi deler med andre rundt bordene.

Vi rigger til mørkerommet for praktisk arbeid, Kjemi fra Foma (Slavomir stiller),stort lysbord, billig mat på skolens kantine og et varmt måltid på lørdag kveld, samt noen klasserom for overnatting som vil kreve egnet liggeunderlag og sovepose. Vi deler selvfølgelig 4 riggede rom med digitalfolket, som består av studioutstyr. Det ene rommet blir for produktfotografering.I inngangspartiet rigger Richard Brunsvold muliggens opp sin utstilling fra Hallingdalen.
    Hyggelig om det kommer deltagere fra Sverige og Danmark.

10 plasser går fort unna så vær raske med å melde dere på.
    Høres dette greit ut??
    Velkommen
    Johannes

minolta_md@yahoo.no
    Jeg kan også treffes på tlf. 0047 98231040

Slavomir har med fotopapir og kjemi for salg.
    Last edited by Johs; 03-16-2010 at 01:32 PM. Click to view previous post history.

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    66
    Hei igjen Jos,

Flott at det igjen blir en mulighet for å treffes.
    Desverre skal vi til Roma denne helga og jeg kan derfor ikke komme.
    Med hilsen
    Odd Magne

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Quote Originally Posted by OMU View Post
    Hei igjen Jos,

Desverre skal vi til Roma denne helga og jeg kan derfor ikke komme.
    Med hilsen
    Odd Magne
    Roma, er du inspirert av Krogvold sin siste utstilling? Jeg var på den i Hamar, ganske fin, men gleder meg til å se noen av dine Roma bilder, hmm jeg prøver ikke å skape noe forventnings press

Kent

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    66
    Har vært på noen Krogvold arbeidsseminarer (workshops). men det er ikke bakgrunnen. Vi reiser ofte tilItalia og har vært i Roma tidligere også. har postet ett romabilde tidligere også, men håper å kunne komme tilbake med fler.
    OM

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Hei Odd Magne

Har du peiling på hva slags film Krogvold bruker nå, når han ikke bruker Agfa fra fryseboksen?

Kent

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    66
    Hei Kent;
    Han bruker Kodak Pluss-X i stede for APX 100. I den siste boka hvor han er medforfatter og har tatt bildene, skriver han at han nettopp har brukt Pluss-X.
    - Thomas Thiis Evensen, Morten Krogvold. "ROMA - syv vandringer". Bilder med en fantastisk glød og kontrast.

BirgerA's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    38
    Quote Originally Posted by Johs View Post
    Apug Treff i UKE 15.
    April ser ut til å bli veldig hektisk, skal se hva jeg får til.

mvh

Birger

kameranerd.com's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    10
    Quote Originally Posted by OMU View Post
    Hei Kent;
    Han bruker Kodak Pluss-X i stede for APX 100. I den siste boka hvor han er medforfatter og har tatt bildene, skriver han at han nettopp har brukt Pluss-X.
    - Thomas Thiis Evensen, Morten Krogvold. "ROMA - syv vandringer". Bilder med en fantastisk glød og kontrast.
    Hei Odd Magne

Jeg har kjøpt boka, men jeg har tydeligvis bare sett på bildene og ikke lest
    Jeg kjøpte boka på utstillingen hans i Hamar. Det var greit å se bildene på utstillingen, for trykk i bøker er sjeldent rettferdig gjengitt.

Kent

OMU
    OMU is offline

Shooter
    Multi Format
    Images
    66
    Hei igjen

Skrøt for noen dager siden av at jeg kun jobba med Ilford, for å forenkle.

Men i dag skal jeg på posten å hente pakke fra Slavomir, Fomapan 100 og 400..... kunne ikke la meg friste til å leke litt med en ny film

Regner med at det er flere her som har erfaring med disse filmene.

Har Rodinal, ID-11, HC-110 og en flaske Tetenal ultrafin. (den siste er antaglig gammel, men den er uåpnet)
    Noen som har noen erfaring med disse filmene og en eller fler av disse filmene?

Johs's Avatar
    Shooter
    Large Format
    Det ser ut til at Mike Crowford muligens kommer, samt Joakim Ahnfelt fra Gøteborg.Håper at de tar med bilder fra Skotlandturen vår. Joakim hadde en utstilling fra Sky for kort tid siden i Gøteborg. Joakim tar med sin 8X10", han skal ikke på fly denne gangen.
    Johs
    Last edited by Johs; 03-29-2010 at 12:39 PM. Click to view previous post history.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin